8/07/2013

26 !







Tää on ollu tehokas neiti! Rullistelu on vain käsittämättömän kivvaa! Sportstracker on laulanu tiuhaan tahtiin ja kilometrejä kertynyt ihan kiitettävästi. Isännältä saatu polvituki on ollu suuri apu, ilman sitä en vois tehdä mitään. Niin ja taijan joutua puntarin ostoon. Minä en kyllä paina 71kg ;DDDDDD Viisi kertaa kokeilin ja sain viisi eri tulosta, viiden kilon heitolla. Vois tiete hellullekki kertua että se on rikki, mutten ole vielä raaskinu ko toine nii mielissää että " oho meikä on laihtunu taas " :DDDD Nii että jos luet tätä, niin SORI MUTTA SON PASKANA. ( Eikä sinun tarvis muutenkaan laihtua yhtään. )







Nää jätkät! Uskomattoman siistit tyypit! Meillä on alkanu jotenki niin heleppo kausi nuitte poikie kans. Inttäminen ja kiukku-niskoittelu vähentynyt varmaan sellaset 80% ! Tää on varmaan tyyntä enne myrskyä ja kohta ollaan taas taistelutantereela meikä vs. SAATANAT. ;D Tekkee hyvvää pojille harrastushommat, kuten futis! Arki-illat on kyllä yhtä menemistä. Mää alan jo tottuun siihen, että istun pelikentän laidala. 







Tännää on muute meikän synttärit! 26v! Voin kertua että mulla oli maailman ihanin aamu tännään. Mää se vain märisin onnesta ko oli niin hyvä fiilis. Heräsin siihen, kun pojat tuli pusuttelleen ja toivotti heti hyvää syntymäpäivää äiskäle! Hellu anto maailman ihanimman lahjan. Meijän yhteiskuvasta tehdyn ja ihan helvetin hienon lyijykynäpiirrustuksen jonka soli käyny kehystään ja tietenki teksti LOVE YOU! :) < 3 En tiiä mitä niin hyvää mää olen joskus teheny, että olen tuommosen ihmisen saanu mun viereen. Keittiössä mua ootteli ittetehty valkosuklaakakku ja Elia laulo onnittelulaulun! Siinäpä sitte itkua piätellen vettiin aamupalaksi kakkua ;) Nyt pittää lähtiä sulattelleen se lenkile. 

Ihanaa keskiviikkoa teille!


4 kommenttia:

Kristi kirjoitti...

Onneksi olkoon! Saitpas mahtavan lahjankin :)

Ouss kirjoitti...

Kiitos kiitos kiitos! MÄÄ OON YHTÄ HYMYÄ. T: Ulina-Ulla.

Heidi kirjoitti...

Täälläkin on sport tracker laulanu mukavassa sävelessä kun oon heittäny pyörälenkkejä. :)

Ihanaista syntymäpäivää! :)

Ouss kirjoitti...

Kiitos Heidi! Tuo on kyllä mahottoman kätevä!