6/13/2013

Tunari meikä!

Ei tämä nyt voi olla totta ennää!
Mulla on ilmiömäisen huono tuuri kaikessa.
Olin ajatellut, että teen teille synttäripostauksen, mutta nyt jääpi tekemättä!
Mulla sano läppäri sopimuksen totaalisesti. Bluescreeniä katteltu tää päivä.
Enkä ossaa tehä asiale yhtään mittään. Ei siis ole luvassa kuvapostausta.
Pädillä yritin liittään kuvia tähän mutta näköjään seki mennee niin saatanan vaikiaksi.

No kuiten! Elia on tännää 5v! Mun suuripieni-rääväsuu! < 3

Huomena alakaa pikkune roadtrip kera Janinan! Jote hulvatonta viikonloppua festarimeiningeissä ( kaatosatteesa ) odotellessa! Kamera kuite lähtee mukkaan jote toivotaa että saan tuon läppiksen yhteistyöhön mun kans ja teilleki parhaat palat näkösälle! Luvasa siis huonoa käyttäytymistä ja paljaita tissejä.

No mutta, mää jatkan täsä tuon hirvittävän ruman synttärikakun tekemistä. Minua ei ole luotu tämmöttisiin.

Palataan !


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mikäs käyttis sulla siinä oli? :) Antaako se jonku herjan siinä? t. Tukihenkilö

Ouss kirjoitti...

:D itteasiasa se Alko aivan yhtäkkiä toimiin joten saan teille kuvatki esille Sodankylän reissusta.