6/04/2013

MÄÄ OON TÄÄLÄ !





Moro! Mulla on nii palio kerrottavana, etten ees tiiä mistä alottasin! Yksinkertainen syy tähän mun blogikatkoon on ajanpuute. Mulla oli koko kevät täynnä koulujuttuja. Vihdoin sain hyvät paperit kätöseen! Parin päivän päästä on pääsykoehommat, mutta siittä en suostu ottaan yhtään ressiä! Nyt mulla on aikaa teillekkin ja into bloggaamiseen palautunut! Kiitos teidän "KUKKULUURUU?"-kommenteista :) On hyvä fiilis siittä, että mua on kaivattu!







Ei mulla voi olla hommat huonosti ko meikälä on kaks nuin upiaa jätkäjätkää!










Mullahan kävi tälleen perinteisesti että LÄSKIKSI MENI TAAS. Vettiin hyvin höllillä meiningilä nämä mun liikunnat ja syömiset koko alkutalven. Liikkuminen luonnollisesti oli pari kuukautta jäähyllä nilkkaleikkauksen vuoksi. Niin ja siittä tulikin mieleeni! Vimosella kontrollikäynnillä lääkäri sanoi, että nilkka on edelleen liian löysä. Luultavasti joudutaan leikkaamaan uusiksi ja tekemään paljon vaativampi operaatio. Siihen samaan syssyyn tää mun paskaläjä-polvi kurkitaan sitte. Mutta päkty aiheeseen >>> ELI MEIKÄN LIHOMISSEEN! +5kg tuli takasin siittä viime vuotisesta pudotuksesta. Nyt on kuitenki hommat lujila, ku on salihommia teheny jo jonkun aikaa ja toissapäivänä aloitin rullaluistelun! Sunnuntaina 10km vejettiin hyvälä tahila ja eilen sitte 8km + 45minsaa salireeniä. Alakaa sullaan nää turhat kilot. Puotettavaa on kuitenkin suhteellisen vähän. 






Mitäs muuta? Kuhan vain oltu ja hengailtu! Seuraavat viikot on kuitenki luvasa kovvaa treeniä ja voisin siittä kirjoittaa jos kiinnostaa? Ei tästä mikään urheilublogi ole kuitenkaa tulossa. Seuraavaan postaukseen voisitte laitella kommenttiboksiin jottain kysymyksiä, niin saahaan purettua tätä infotulvaa ko en yhtään tiiä mitä oikein kertoisin tai mistä postaisin! Lukijoita on kuitenki kavonnut mun pitkän hiljaisuuden vuoksi, jote voi olla tyhyjä kommenttiloota. MUTTA YRITETTÄÄN ;)

VOI KUINKA ON HELVETIN JEES OLLA TAAS TÄÄLÄ! 





PS. Mie rakastan

14 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

- onko uusimalla tatuoinnilla (kortit) joku suuri merkitys/tarina =)
- Ookko nää ennää naimisissa ?

IKÄVÄ OLI!

Anonyymi kirjoitti...

Teitsi is bäk! Tännään aamulla viimeksi mietin, että mihin lotjake on hävinny.

Ei mulla tällä errää mittään asiaa ollu, kuhan tukin kommenntiboksias :DDDDD

Ouss kirjoitti...

SAA TUKKIA MEIKÄN KOMMENTTILOOTAA :))) Mää voisin sunnuntaille kehitellä sitte postauksen nuista kysymyksistä :)

Janina kirjoitti...

BEIBSI <3

Anonyymi kirjoitti...

Kylläpä on vaa mahtavaa ko oot tullu takasin! Ehottomasti mun lemppariblogi ♥

Anonyymi kirjoitti...

Huippua ku oot täällä taas! :) :) Joutasit saada satikutia kun oot ollu niin kauan pois!!!

Ouss kirjoitti...

:)) Satikutia sietäsin saaha khyl! Kiitoksia kivvoista kommenteista. Nyt pitäs taas päästä jyvälle tähän postausten kirjottelluun joten koittakaa kestää! ;) <3

Anonyymi kirjoitti...

Voih, rakkavus on ihana asia! Onnea sinulle ja komealle miehellesi! <3

Kiva kuulla et on ollut kivaa. :)

JA MAHTAVAA, et rikoit blogihiljaisuuden, jes!!

Anonyymi kirjoitti...

onko sulla uus boyfriend? :) hih <3 kiva ku oot taas takasi!!!

Anonyymi kirjoitti...

Kuka, mikä, mistä tää sun kolli on? KUUMA <3

Ouss kirjoitti...

Tshahah! Joo-o minu mahittoman ihana hellunretale! <3 Mie olen niin onnellinen, että välillä tuntuu siltä että pitää nipistää ittiään, että onko tämä kaikki todellista? :))

Anne kirjoitti...

Hei äske laitoin kommentin ja se oliki miehen sähköposti. Voisitko ystävällisesti olla julkaisematta sitä mun "jippikaijee" kommenttia... hahah.

Ouss kirjoitti...

No saihan tän kommentin julukaista kuitenki? :))))) Mutta kiitos kivasta viestistä, poistin sen aikaisemman !

Anne kirjoitti...

Heh joo siis sai. ;D Mies jättäny kaikki gmailit päälle ja tohkeissani kerranki sun blogiin vastasin. Oon siis kytänny tätä sun blogia ehkä jonkun vuoden verran,ehkä enemmänki... En tiiä oonko kertaakaan kommannu, sitte ku kommaan, niin mehtään meni seki. :D