2/18/2013

Voi surku!



Tämä postaus on koiraihimiseltä koiraihmisille.





Minun uskollinen toverini Lotta on huonona. Tänään oltiin pari tuntia eläinklinikalla ja koitettiin selvittää mikä neitiä vaivaa. Ekat verikokeet olivat kuitenkin kunnossa, toinen verinäyte lähetettiin ulkoiseen labraan josta odotellaan tuloksia parin päivän sisään. Erikoisruokavalio ( Royal Canin, Sensitive Control ) , maitohappobakteerit sekä antibiootit kehiin. Näillä lähetään nyt aluksi liikkeelle.

Lotta on aina ollut mulle sellainen herkkä paikka. Se kuitenkin on mun EKA IKIOMA koira. Lodje tuli mulle 1,5v ikäisenä häslärinä. Monet ystävät kauhistelivat päätöstäni pitää se. Paljon me sitten töitä tehtiin, että siittä tuli tuollainen lussukka. Ei kuitenkaan mikään pullamössö_sylikoira vaan  oman luonteen omaava ja arvonsa tunteva narttu! ;) Neiti täyttää jo 9-vuotta. Ajatuskin siitä, että vuosia on jäljellä vain muutama ( jo pelkästään pahan lonkkavian vuoksi ), saa mun rintaan puristavan tunteen. On sitä tänään muutamat itkutkin väännetty, ihan vain silkasta pelosta.

Onpas muuten neiti pelastanut minut muutamasta uhkaavasta tilanteestakin. Viime kesänä olin aamukuuden aikoihin Lodjen kanssa lenkilä kun joku "Oman Elämänsä Sankari" kävi minuun nurkan takaa käsiksi. Mies oli mullina päissään. Siinä kuulkaas kaljassa uitettu ja rikkinäine verkkapuku suoristu sekunnissa kun tuo mun BÄD ÄÄS BITCH OF THE BITCHEZ hyppäs sitä kohti. Myöhemmin kuulin, että tämä kyseinen herramies oli läheisellä parkkipaikalla viillellyt autoja puukolla. En tiiä mitä olis käynyt, jos ei olis tuota turjaketta mukana! 

Kotioloissa Lotti toimii kuin ajatus. Ihan niinkuin ymmärtäisi täysin kaiken mitä sille sanotaan. Sen verta kovismuija kuiten kysseesä, että jos se osais tätä läppäriä käyttää niin varmaan kommentois tämän postauksen loppuun että: " JAA MEISSIN EMÄNTÄ TÄÄLÄ HEITTÄÄ PIKKASE LÄLLYÄ SETTIÄ  ! VITTU_ELÄ_OO_NUI_HERKKIS ! "   ;D

Nyt mää taijan kömpiä tuoho sohvalle ja antaa Lotalle poikkeusluvan tulla siihen viekkuun kölliin.







Joo-o, mutta niih! Koska olitte nui reippaita lukijoita ja olette selvinneet tän mun vuodatuksen loppuun asti niin voitte palkita ittenne vaikka viinalla ja naisilla.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ehkä sä et olis ollu käyttämässä sitä koiraa aamukusella jos sulla ei sitä olis, etkä ikinä olis törmänny kyseiseen autonviiltelijään :D:D

Ouss kirjoitti...

Nii no olin kyllä juoksemasa automaatilla mutkan aamusella nii nappasin lodjen mukkaan :)

Anonyymi kirjoitti...

Voi koirat on kyllä uskollisimpia otuksia ikinä. <3 Itselläkin kaksi karvamussukkaa joista en luopuisi koskaan omasta tahdostani, ne tekee kaiken mua miellyttääkseen ja sama myös toisinpäin.

Rakkauttahan se kuitenkin on antaa toisen nukahtaa ikiuneen rauhassa emännän rapsutellessa ilman kipuja, kun sen aika sitten koittaa.

Toivon ettei Lotan aika ole vielä, toivottavasti the vahtikoira saa vielä paaaaljon lisäaikaa teidän kanssa. <3

Ouss kirjoitti...

Niinhän se on totta, että rakkauttahan on ymmärtää että on aika laittaa toveri uneen! :)
Ei Lotalla nyt ainakaan akuuttia hätää ole, antibiootit tuntuivat ottavan heti tehoa.

Kunhan vain lonkat kestäisi niin saan pittää eukon pitkään! :)) <3