1/30/2013

TUPARITTTT !




Viime perjantaina piettiin epäviralliset tuparit! HE-HE. Johan soli aikakin!



Jotaki naposteltavaa väänsin.
Aurajuusto-kinkkuhyrriä, fetasalaattia & patonkeja , kahta erilaista pitsaa, kylmäsavulohirullia jne.


Kamera kiersi tovereitte käsissä ja suurin osa oli tätä laatua. Krhmm.


Ihania naisia oli kans! Love dem bitches!


En tiiä keitä nämä oli.


Enkä tiiä mitä täsä tapahtuu.




NAAWWS! Meissin miehet !



I had a blast! Aivan superia, että mulla on tämmösiä tyyppejä lähellä! :) Ne jokka ei päässyt paikalle nii täytyy korjata tilanne myöhemmin. 

Että semmosta.

PS. Miikulle terveisiä Rovaniemelle! Kyllä me vielä kerettään juhulia. 
 

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ÄNÄRIÄ!

Ouss kirjoitti...

Totta munasa änäriä! :D

Anonyymi kirjoitti...

Olen se ärsyttävä anonyymi joka uteerasi elämäntilannettasi. Näkee, että sulla menee hyvin. Olen onnellinen siitä. :)

Ouss kirjoitti...

Minulla menee tosi hyvin. Olen nyt niin superduper onnellinen ja fiiliksissä kaikesta !