11/17/2012

Elia vastaa.





Mitä äiti aina sanoo sinulle?
" ETTÄ EI SAA! "


Mikä tekee äidin onnelliseksi?
" Riisuminen. "
( Taustainfona tuolle vastaukselle on se, että olin juuri pyytäny poikia riisumaan ulkovaatteet. Jätkät laitto kaikki kamppeensa siistiin järjestykseen eteiseen nii äiskä oli mielissään! Tähän ei siis liity mitään kaksimielistä. Senkin perverssit. )


Mikä tekee äidin surulliseksi?

" Lyöminen. "


Miten äiti saa sinut nauramaan?
" Ku se ottaa meitä kiinni nii mä nauran. "
 

Millainen äiti oli lapsena?
" No ainaki syntyny. Öööhm.. Olikko sää pikkunen? Tuo on aika vaikee kysymys.."
 

Kuinka vanha äiti on?
" Tääki on vaikee kysymys.. sun pittää ite vastata, ko mää en tiiä.. vai tiiäksääkään? "
 

Kuinka pitkä äiti on?
" Tää on vaikee kans.. mut mun mielestä liian iso. "
 

Mikä on äidin lempipuuhaa?
" Leikkiminen ja pelaaminen mailalla. Tai ainaki mää tykkään.. "
 

Mitä äiti tekee kun et ole paikalla?
" Siivoaa ja syö. Sää oot kanski tietokoneella."
 

Jos äitistä tulisi kuuluisa niin miksiköhän?
" Vaikee kysymys, pistä toinen.."
 

Missä äiti on tosi hyvä?
" Pelaamisessa. Mailapelissä! Mää oon hyvä niisä ainaki.. "
 

Missä äiti on tosi huono?
" Angry birds-pelissä!! Lapset ei oo siinä hommassa huonoja.. "
 

Mikä on äidin lempiruokaa?
" Nakki. "
 

Miksi olet ylpeä äitistä?
" Ko sää aina pieraset. "
 

Jos äiti olisi joku sarjakuvahahmo, kuka hän olisi?
" Olisit sankari. "
 

Mitä teet äidin kanssa yhdessä?
" Pelaan sählyä.  Et sää oo siinä hyvä. Mää oon. "
 

Mitä samaa on sinussa ja äidissä?
" Sulla on musta tukka ja mulla on musta paita. "
 

Mitä teissä on erinlaista?
" Mää tykkään pelata angry birdsiä. Sää et. "
 

Mistä tiedät, että äiti rakastaa sinua?
" Ku siivotaan huone ja saahaan lauantaikarkit ! "
 

Mikä on äidin lempipaikka?
" Kaakkuri. Siellä oli meidän vanha koti. "




Voe että mikä jätkä! 

5 kommenttia:

Eekku kirjoitti...

Ahhah, mahtavaa! :DD

N kirjoitti...

Huippu vastaukset pojalla! :D

Ouss kirjoitti...

No sehä on vallan mainio! ;D

NINNI kirjoitti...

voi että! :D sain melkoset naurut tästä, mistä lapset keksii näitä juttuja! :D ihana poika!

Inski kirjoitti...

Kunnon vekkuli, ihana! Oon täällä nauranu teän pikkuherran jutuille, olipa hyvä ko eksyin lukemaan sinun blogia.:)