8/09/2012

Pojjaat Sodankylässä !







MEIKÄN METTÄMIEHET !

11 kommenttia:

Tiiti kirjoitti...

Ihanat saksanseisojat poikien kanssa päikkäreillä :)

Anonyymi kirjoitti...

Häh onko sinun nimi Tanja?? Keksin tuolta sun siskon blogista :o Miks mää oon aina kuvitellu että oot Outi?! :D Herranen aika mun maailma käänty ihan väärinpäin... :D

Ouss kirjoitti...

Tiiti: :))) Maksi ja Masi aevan parraita mettäkoiria.

Anon: MYÖNNETTÄÄÄÄNNNN ! :D

Eekku kirjoitti...

Lukkiimpas tässä sun blogin alusta loppuun parin päivän aikana :D Kauan oon jo seurannu, mutta nyt päätin alottaa ihan alusta.

Oot mun idoli :D Susta lähtee juttua niinku tykin suusta ja vieläpä loistavaa juttua! Saa hekotella ja käkättää. Ja eipä susta kauneutta uuvu ollenkaa! Oot kyllä siisti tyyppi, ei muuta voi sanua. Mua ottaa päähän, että semmosilla paskasilla "ihku lifestyle-muoti" -blogeilla on hirveesti lukijoita, mutta sulla näin vähän. TÄÄ ON JUST PARSA!

Varsinki best ofit ja sun ja Pekan taistelut ja keskustelut oli hurvattomia :D Murre kruunaa kaiken. Omaan korvaan etelän murteet kuulostaa kuolemalta, nii ihana lukea vaihteeksi tämmöstä pohojosen murretta! Jatkathan samaan mallii nii oon hirrrmusen ilonen!

Ouss kirjoitti...

Eekku: VOI KIITOS TÄSTÄ KOMMENTISTA. Luin kaverille ääneen tämän ko olin nii mielis ! :)))) Mää tahtoisin kyllä kirjoitella useamminkin muttako en viitsi pelkkiä tekstipitosia postauksia tehdä, oman kameran uupuessa edelleen ! :/

Kastehelmi kirjoitti...

Hei! Olen jonkin aikaa kattellu sun blogia, ihanaa asennetta havaittavissa :) Perustin juuri omankin, olen aika haparoiva vielä tässä blogimaailmassa mut jos kiinnostaa tutustua, tutustu :) http://kaunisodotus.blogspot.fi/

Vadelmakallion laidalla kirjoitti...

Oot kyllä makia :) Mun mielestä sun blogi on ihan paras mitä oon pitkiiiiiiiiiiin aikoihin lukenu!

Anonyymi kirjoitti...

Oon ihan samaa mieltä Eekun kanssa! Ihan tismalleen. Uusia postauksia odotellen, Lukijasi.

Anonyymi kirjoitti...

http://irc-galleria.net/user/ouss/picture/109844316

Anonyymi kirjoitti...

http://irc-galleria.net/user/ouss/picture/109844316

Anonyymi kirjoitti...

minne oot kaonnu?