8/09/2012



Edelleenkin kameraton eukko täälä moro! Viime viikonloppuna kävästiin mutka Rovaniemellä systerin luona. Niija koska itelläni ei ole mitään kuvamatskuva mistään, ni ohojaan kiinnostuneita naureskelleen >> siskon blogiin << kuinka me ollaan muka NIIIIIIN saman näkösiä. I beg to differ.

Niin ja kyllähä meitsi täytti sen hurjat 25v ! Mulle se on jotenki ollu sellanen paniikkipiste, että sen jälkeen ollaan lähempänä kolomiakymppiä ku mitä kahta. Kaveri "yritti" lieventää mun orastavaa ikäkriisiä seuraavanlaisesti: " No ei oo etes paha. Sää oot lähempänä viittäkymppiä nyt, ku mitä ommaa syntymääs ! "  Tänks dude.





Tästä sydäntä lämmittävästä kuvasta kiitokset Henriikalle !
" Googletin vain että OLD HOBO ja laitoin sun naaman siihe.

 TÄNKS AGAIN.
 

9 kommenttia:

Kristi kirjoitti...

Tosiystävät <3 Mutta onnea paljon! Eihän se ikä ole vielä mitään :D (25 vee kriisi lähentelee täälläkin..)

Jamelia kirjoitti...

Hip huraa ja paljon onnea;).

Jamssi

Ouss kirjoitti...

Kristi: Joooo no mutta ehkä mä nyt selviän ja kriisiki kaikkos johonki ku mitää dramaattista vanhentumista etes tapahtunnu?! :DDD

Jamelia: KIITOOOSSS :)))))))

em kirjoitti...

mahoto söpö tuo kuva :DDD

ja onnea ! 8))

xoxo

Ouss kirjoitti...

:))) DÄNKSJU EM.

Meikästäki oikein osuva!

Anonyymi kirjoitti...

Hmm, eli ette olekkaan eronneet kuten moni täällä veikkaili? ;-D

NINNI kirjoitti...

ei helvetti :DDD mä oon lukenu tänKIN postauksen kyllä useempaan kertaan mut nyt vasta älysin että toi kuva on MUOKATTU :DD oon jotenkin ollu siinä uskossa että toi on susta otettu kuva.. mut nyt kun tarkemmin aattelee niin toi parta.. ja vitun paskaset sormet.. eh :D sori! :D

Ouss kirjoitti...

:DDDDDDDDDDDDDDDD No voi helvetti haha. Joo ei oo iha aito ei.

Anonyymi kirjoitti...

Ookko lopettanu blogin kirjoittamisen? :(