3/05/2012

Ennen-jäläkeen




Ennen
Kuva otettu kesäkuussa 2011. 
Painoa tuolloin 62,5kg.

Nyt
Maaliskuussa 2012.
57,9kg.





Ennen.
Kesäkuu 2011.
Painoa noin 63-64kg.

Nyt
Maaliskuu 2012
Paino 57,9kg.


Maaliskuu 2011- maaliskuu 2012 painoa lähti yhteensä 10,6 kg. Mutta ottakaa huomioon, että vasta viime lokakuun jälkeen on painonpudotus ollut tasaista ja jatkuvaa. Sitä ennen motivaatio sahasi ja paino vaihteli.

Viimeisin tavoite oli 58kg ja sen alle mentiin eilen ! 

Nyt riittää. 
Ei muutako pitsale >>>



23 kommenttia:

Viagem kirjoitti...

Vautsivau nainen, hyvältä näyttää :)

Laura kirjoitti...

Onnea hienosta saavutuksesta! ;-)

Ouss kirjoitti...

Kiitos kiitos, oon niin mielissään ! :))))))

Anonyymi kirjoitti...

vau, aivan loistava saavutus! tämä inspiroi itteäki ottamaan niskasta kiini!

Janina kirjoitti...

Hyvälle näyttääpi!

Sipe kirjoitti...

Jes hyvä homma, varsinkin jälkimmäisestä kuvasta huomaa erityisesti muutoksen!

ps. sun napa on hauska :D tai sitte minun on.... ainaki se on noin 15 senttiä alempana!

Qu kirjoitti...

Hyvä tanjaaaa!!!!!
Huippu saavutus! :)

Mutta sinun tissit näyttää vähän masentuneelta nykyään, ne ei tainnu tykätä painon pudotuksesta :D Katto ny ku ne on niiin rievut. :DDDDDDDDDDDD

Sori oli ihan pakko...

rakkain terkuin: pullukka siskosi.

Anonyymi kirjoitti...

Sulla ei näköjään ole raskausarpia, onko ihan geeneistä kiinni vai onko jotain hyödyllisiä kikkoja olemassa? :)

Anonyymi kirjoitti...

Sulla ei näköjään ole raskausarpia, onko ihan geeneistä kiinni vai onko jotain hyödyllisiä kikkoja olemassa? :)

Ouss kirjoitti...

Anon:
No hienua että olen inspireissöninä muillekki ! :) Pakko sanua kuinka hyvä olo itelläki ku ei tosiaan mitään ylimäärästä kanna mukana ;D

Janina: Tänksjuu sielä sinä ihanainen kans ! <3

Sipe: Hmm. Miksi minulla on semmoinen tunne, että mun navan sijainnista olen saanut kommenttia aikaisemminki :DDDD

Qu:
Kiitos (vielä) pullukkainen sisareni ! :D Joo, mullaha on kokonainen postaus omistettu mun tisseille (rest in peace <3 ) ;D Mutta jostaki on luovuttava :))

Anon:
Minulla on raskausarpia mutta ovat ohuita ja vaaleita. Niitä on kyllä paljon ! Ei niitä onneksi kaukaa katottuna näe ;D Joten en oikein osaa vinkkejä sanoa :D

Laura kirjoitti...

OUMAIGAAAD mikä muutos! Grauuu! Panisin. Eiku. :P

Ouss kirjoitti...

Laura: Haha nii mieki teikää .. EIKU !

Anonyymi kirjoitti...

Oletko käyttänyt jotain tiettyä diettiä? Niitä kun on nykyään maailma pullollaan... Kuinka pitkä olet?

Onnea muutoksesta!

Ouss kirjoitti...

Anon: Olen käyttänyt dieettiä nimeltä: " Maalaisjärki. " :DDD Ja hyvin toimii ! Syö vähempi, liiku enempi. Ei mulla mitään erityisiä kikkoja ole jakaa.

Suvi kirjoitti...

AAAAAPLOODEJAAAAAA. :D

Mä muistan, että sun navasta on puhuttu aiemminkin... Mutta hitto se on korkeella! :D

Hienosti oot vetäny. Mulla oli sairaalaan mentäessä painoa se pari grammaa alle 63 kg (koskaan en oo niin paljoa painanut, paitsi raskaana tai juuri pullan uunista pullauttaneena) ja nyt aamupaino on 59,3 kg. Oujea. Tästä on hyvä rakentaa.

Ouss kirjoitti...

SUVI: JOOO TÄSTÄ SE LÄHTEE ! Vieläkö sais tuon röllön kiintiäksi nii olis aika bueno ! ;) Ei muutako salile hipsijä..

Anonyymi kirjoitti...

ompa mieletön muutos! olitko ennen tätä "projektia" urheillu vaiko? minkäverran olet nyt sitten salilla käynynnä? :) -tepa

Ouss kirjoitti...

En ole käynyt salilla. Aloitan tämän kuun aikana. Ihan ruokavaliolla tippunut. Reenaus ollut tauolla, mutta nyt se on kivenpi alottaakkin ilman ylimääräistä painoa.

Isäntä soitti mulle ja kertoi katsoneensa kuvat blogista. Ensimmäinen reaktio: " HAHAHHAHAHAH TYVÄRENI.. HAHAHAHHAHAHAHA KATTOIKKO SUN MAHARUTTUA HAHAHAHHA IHA JÄRKYTTÄVÄ... HAHAHAHHA " :DDDD Kiitti iskä ! <3 :D

Suvi kirjoitti...

Tänä aamuna 58,5 kg. OU JEA.

(ja siks mä tänne sen kerron, kun teikä varmaan ymmärtää fiilarit!)

Ouss kirjoitti...

YEAAAAAAA ! :))) Ymmärrän todellakin !

Taika kirjoitti...

En tiedä ootko saanut tän awardin jo joskus mutta mun blogissa olis sulle One lovely blog award-haaste :-)

http://cutesyxoxo.blogspot.com/2012/03/one-lovely-blog-award.html

Ouss kirjoitti...

Minä kävin kattomassa ja feellzz good! kiitos kiitos ! KAIPA TÄLLÄ MUN HÖMPPÄBLOGILLA ON JONNINLAINEN VIIHDEARVO. Näin niikö meijä hullujen kesken ! ;D

Ouss kirjoitti...

Minä kävin kattomassa ja feellzz good! kiitos kiitos ! KAIPA TÄLLÄ MUN HÖMPPÄBLOGILLA ON JONNINLAINEN VIIHDEARVO. Näin niikö meijä hullujen kesken ! ;D