2/05/2012

Lisenpijä.









Kuvaaja: Seppo Hinkula.


11 kommenttia:

persenaama_janina kirjoitti...

MÄÄ EN KESTÄ KO OOT NII HOTTIS.

Ouss kirjoitti...

HHAHAH ! EMMIEKÄÄ KESTÄ MONIA ASIOITA. Kiva näyttää välilä hyvältä ko normisti kulukee vanahoisa rytkyisä ja räkä poskella ;D

Elli kirjoitti...

Voi etta naa oot kaunis, Oussi! <3

Anonyymi kirjoitti...

Hienoja kuveja! Kui pitkä muuten oot?

Ouss kirjoitti...

Kiitos! :) Olen alle 169 mutta yli 168cm. :D

Anonyymi kirjoitti...

ja mun huomion vei erityisesti noi tanssikuvat. Oletko kenties tanssija ainakin joskus ollut?

waude mihin nää kuvat muuten menee?
oot niin kaunis ja cool ja en voi vaan millään uskoo että sulla on kaksi lastakin ja niin suloisen näköisiä ne lapsetkin on :) Oon kyl vähän kade mutta hyvällä mielellä dont worry :)

Ouss kirjoitti...

No siis mun tanssiharrastus on rajoittunut kansantanssiin sekä hipidihoppiin. Mutta ei nykytanssin puolelta ole kokemusta :) Nää kuvat otettiin ihan huvikseen. Eivät ole menossa mihinkään erityiseen. Kuvatoimistoihin tietenkin, mutta ei kaupallisessa mielessä otettuja.

Kiitoksia ! On iha siistiä olla cool. ;DDD I don´t worry.

Janska kirjoitti...

meikän suosikki on nyt tuo toka! son jotenki nii erilainen ku mitä oon sinusta nähäny. jotenki semmonen hmmm.. seesteinen.

Ouss kirjoitti...

Minusta tuossa tokassa mie näytän jotenki LEUKAnaiselta ! :D Semmonen Ridge Rohvesteri-meininki vähäse on joo kyllä. ;FFF

Heidi kirjoitti...

US-KO-MAT-TO-MAN upeita kuvia ja upea sinä! :)

Ouss kirjoitti...

Heidi: Kiitos kovasti ! Tykkään kyllä itekki mahoto.