11/10/2011

Best of 10.


29.06.2009
Mulla välähti.

Mikko sanoo:
jaa millo o muute laskettu aika seuraavalle?

OU sanoo:
tuossa loppusyssystä
on tässä vielä aikaa.
plaah
mine jaksa tätä etureppua

Mikko sanoo:
juu oha sitä
:D
"etureppua"

OU sanoo:
nonniiiiiii!
oikiasti laitappa sinä reppu tuoho etupuolelle ja sinne keräät kymmenen kilon eestä pikkukiviä ja sitte kantelet sitä ympäriinsä. et saa ees yöksi ottaa pois

Mikko sanoo:
juu voin kuvitella
ottaa varmaa selkää aika kovasti

OU sanoo:
nonii. sitte teet niin että laitat minigrip pussit tissien kohalle ja pumppaat ne täyteen vettä. siinä on sun tissit ennen raskautta. sitte teet sillee että laitat normaalit ostospussit siihe tissien kohalle ja kaadat ne veet sieltä pikku minigrippussukoista sinne. siinä on sun tissit raskauden jäläkee

Mikko sanoo:
:DDDDDDDDDDd
hahaha

08.07.2009

Pekka kävi kaupassa ja mää sit laittoin ostokset kaappiin.
Istahin koneelle ja Pekka tuli sit vähän ajan päästä mussuttaan..

P: " voikko kertoa mitä pahhaa tää pakastepitsa on sulle teheny? "
(näyttää mulle pakastepitsapakkausta joka oli rutattu about tennispallon kokoiseksi mytyksi)

T: " noko MENI HERMO KU SEI MAHTUNU SINNE LOKEROON..nii oli pakko vähä muokata sitä pienemmäksi.. eh.. "

P: " onko pakko aina liiotella.. "


18.07.2009
Hetkellistä hulluutta.

Mulla ärsytti suunnattomasti herätä mun 11tunnin yöunilta.
Kaikki ärsytti. Pekan naamaki ärsytti.
Syötin poikaa ja sit Elia alko kärtyään.
Mua ärsytti lisää.
Pekka tuli siihe mutisee jotain turhanpäivästä.
Eikö se tajua että nyt ei kannate?

Vitutti.

Sitten huomasin että JAHA.
Löysin eniromaisen tavan purkaa fiiliksiä.
" Oot sitte jättäny tuon sun paidan tuoho keittiönpöyälle,
no kuuluuko se siihe? Kuuluuko? "
Pekka mutisi jotain vastaukseksi.

SELVÄ.

>uitin siis Pekan ihan uutta, vitivalkoista paitaa KAHVIKUPISSA.

VITTU. MULLA ÄRSYTTÄÄ.



18.07.2009




Paidan dippaaminen kahvikuppiin sitte kostautu.


21.07.2009 
 Like that time in grade 3
when a girl called me stupid face
she really hurt me
why’d she call me stupid face?
Is my face stupid?
How’s that even possible?
A person can be stupid
but a face?
That’s impossible.
Shit happens all the time
and you learn how to deal with it,
Regular
everyday
normal fuckin’ bullshit.


02.08.2009
 Aamuisia.
Rakas mieheni yritti jottahi taistella mun kans aamuselta.
Mua ei huvittanut riidellä. Hmph. Ei ollu sellane fiilis.
Pekka kärtys ja yritti silti saada jotain reaktiota irti minusta..
Sit yhtäkkiä tuntu että joku osu mua.. katoin maahan..

Nakki.

Pekka siis heitti mua nakilla.

NAKKI?!

Annoin Lotan syyä sen nakin ja nappasin pojan kainaloon.
Lähettii ajelulle.

VITTU muahan ei nakilla heitetä. Nii kerta.

Siis kyllä mää tiiän että syön mahoton,
mutta mikä vitun biojäteastia se mie oon?


06.08.2009

Kävästiin tuossa valintalavossa.

Pekka työnteli Eliaa kärryissä ja minä lyllersin perässä.
Minua alko yhtäkkiä iha hulluna kutittaan..
..arvaakkaa mistä?
..ahterista.

Sanoin Pekalle että mennää tuoho hyllyjen väliin
ja sit Pekka saa tulla mun taakse seisomaan.
En viittiny alakaa rapsuttellee arsettani siinä keskellä käytävää.
Katoin että tie on selvä ja Pekka asettui näköesteeksi..

..meikä rapsutti äkkiä takamustani ja kutina loppui.
Käännyin kattoon taakse, ettei varmasti kukaan nähny..
Pekka oli siirtyny!!

Siinä jätkä hihitteli ja osotteli sinne hyllyjen päälle
että: " Tuossa on kamera.."

Sit huomasin että kassajonolle oli tvruutu jossa tietenki näky just se käytävä..
Porukalla vissii ollu hillittömän hauskaa ko läski yrittää sallaa raapia
persettään..

Kiitos Pekka ♥

9 kommenttia:

KRISSE kirjoitti...

En kestä :D Onneks oon synnytyksen jälkeen edes pari kertaa jumpannut niitä kuuluisia alalihaksia. Ois muuten lorahtanut nyt housuun!

anana kirjoitti...

Alimmalle repesin kyllä niin totaalisesti XD
Kiitos!

Ouss kirjoitti...

KRISSE: Minen halua olla syy miksi ihmiset pissii housuun :DDDDD

anana: You iz welcome! :D

Anonyymi kirjoitti...

Aamu pelastettu, sai kyllä niin makosat naurut :D :D Aivan mahtavia nuo sinun ja Pekan väliset taistelut :D :D

Jamelia kirjoitti...

Nakkisotaa heh:P

Sai kyllä nauraa näille episodeille
jota skriivasit silleen hyväntahtoisesti.

No meillä minä joskus alkuaikoinan
heitin kynttilän suutuspäissään palasiksi
ja mies sano elä heittele
sitä meidän rakkauskynttilää
alko naurattaa:P.

Oi voi tuota kauppajuttua kans:P.

Oikeen rentoa viikonloppua sinne;)

Anonyymi kirjoitti...

Nauroinpa sitten vähän enemmänki !
:D

Tossa kauppa jutussa aloin miettimään että näyttäis varmaan siinä ruudulla aika koomiselta miten eka asetellaan mies justiinsa seisoon johonkin ja aletaan raapimaan persuksia ja mies hiipii pois :DD

Anonyymi kirjoitti...

ootsä vaan niin mahtavan hauska immeinen ettei toista täl planeetal !!!

Pidä toi asenne , 10+ !!!!

Sä oot myös hemmetin viisas ;)

Ouss kirjoitti...

Anon: :))) Mun ja Pekan kinastelut on kyllä ommaa luokkaansa.

Jamelia: Kiitos, viikonloppu olikin oikein rentouttava!

Anon: : Pekan mielestä se oli oikein kiva vitsi. Mää en khyl hirviästi perustanu siittä että kauppajonossa ihmiset tirskuu hihaansa ku viimisillään raskaanaoleva norsu skrätsäilee äässiä :DDDDD

Anon: Mistä tuon viisaan tähän repasit? :DD

Anonyymi kirjoitti...

Noh , ei tyhmstä päästä tollasii oveluuksii ja tarinoita kekata ;) siinä pitää olla päässä muutakiko sahanpuruijjj;)