10/20/2011

Day 1.










Vihdoin ja viimein sain puntarin toimimaan. Ja säikähin. Olen kyllä tiedostanut sen, että tämä mun päivittäinen ( ja täysin turha ) napostelu on tuonut lisäkiloja. Tilanne on nyt 65,2kg, joten kolme kiloa ovat saapuneet reisieni iloksi. Ptyihhh. Kylläpä vituttaa tämmöinen muutaman kilon jojoilu. Johtunee suurimmaksi osaksi reenin lopettamisesta ja huonosta itsehillinnästä jos kyse on herkuista.

Aloitin jälleen paaston. Mehut ja keitot tutuksi. Aikaisemminkin olen paastonnut ja se toimii. Vie turvotuksen ja puhistaa. Googlettakaa aihe jos kiinnostaa, en jaksa tähän siitä infota enempiä. Edellisen paaston jälkeen olo oli energinen ja viimeisenä mielessä oli paskat rasvamätöt. Raikasta salaattia teki mieli. Siitä on sitten hyvä lähtä eteenpäin.

Kirjoitan blogiini joka päivä. Vaikka ne olisikin hajoamisfiiliksiä. Ensimmäisenä kolmena päivänä odotettavissa palijon FUUUUUUUUUUUta ja &%!####!&"ta , mutta koittakaa kestää. Paastoan yhteensä 6 päivää, niinkö viimeksi. 

Tämä ensimmäinen päivä on mennyt suht heleposti. Pesueelle kokatessa teki mieli pistää poskeen pekonislaissi ja vain imeskellä sitä. MMMMMMM. En kuitenkaan tehnyt sitä.

Jos meikästä ei kuulu huomiseen mennessä mitään, olen luovuttanu. Luultavammin makaan hampurilaiskoomassa mäkkärin lattialla. Jos näin on, niin tulukaa ja POTKASKAA.  

EFFIN LOSER. -___-

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ooks ikinä aatellu kokeilla karppausta? Mie olin viime keväänä sillä, kun halusin viimoset raskauskilot poies. Vähän vajaa 2kk ja 10kg lähti :o Olin tosiaan ton pari kuukautta ja palasin ihan normaaliin ruokavalioon, eikä oo tullu yhtään kiloja takas, painan nyt vähemmän ku ennen raskautta! Hulluna pekonia, lihaa, rasvaa... Nam :D :D Passas mulle.

-Kiira

Ouss kirjoitti...

Karppaus passaa mulle. Varmaankin paaston jälkeen aloitan uudelleen. :)
Mun ei kuitenkaan olis tarkoitus kun tiputtaa surkeat 5kg. :)

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä paastoon! Mielenkiinnolla odotan miten sinulle käy, montakohan kiloa putoaa jne. Itsellä lähti 10kg 2 kuukaudessa ilman karppauksia ja sen kummosempia paastoja, rutosti vaan itsehillintää. 1000-1500kcal/päivä suunnilleen ja jokapäiväinen pieni hyötyliikunta ja 5-10km lenkki 3-4 kertaa viikossa niin alko kilot rapiseen. Oon tosi paha sipsiaddikti mut himot pysy kurissa kun annoin itselleni kerran viikossa "syö-mitä-haluat-niin-paljon-kuin-napa-vetää -päiviä" =) Muista sitten hemmotella paaston jälkeen itseästi (maltillisesti tietty!) Syötkö ihan kaupan mehuja ja keittoja?

Ouss kirjoitti...

Itsehillinnässä meikälä suuria puutteita :DDDD Hyötyliikuntaa saan koiran lenkkeilyttämisestä. Punttien nostelu on jäänyt muuton jälkeen. Syön ihan kaupan mehuja / keittoja.

Anonyymi kirjoitti...

Oi vitsi, karppaukseen liittyen vielä, ootko koskaan tehny munakoisolasagnea? Ihan PARASTA :D

-Kiira

Ouss kirjoitti...

En ikinä! Mutta voisin kokkeilla! Olisko ohjetta? :)

Anonyymi kirjoitti...

En mie käytä ohjeita :D Mut tee niinku normilasagne, mutta niiden levyjen tilalta munakoisoviipaleita. Muistaakseni mie käytin kaks niitä, leikoin semmosia ohuita siivuja. Ukkoki tykkäs, vaikka yleensä on ihan vastarannankiiski tommosten kasvis/vihannes/terveellisten juttujen kans :D

-Kiira