9/12/2011

Today waz a good day.


Minua hihitytti. Olen odotellut tätä.
Negatiivista huomiota keskustelupalstalla - CHECK.
Jos minun kirjoitustyylini/murteeni ei koskaan ketään ärsyttäisi, kyllä vituttas.
Ei tätä blogia pysty lukemaan jos huumori ei kohtaa. Eikä sen tarviikkaan!
Suomen kielen rohvessoreilla taitaa kakkulat huurtua meikän tekstejä selatessa.
Rakkaat kanssahihittelijät - MEIJÄT ON HUOMATTU!
Tässä se nyt on, "blogiurani" korkein piste!

Kaikki on saavutettu.

Nyt sukset jalakaan ja valamistauvutaan syöksylaskuun. 
Mutta perkeleen onnellisena.




Lisäselvennys:
Minä kirvaan ihan arkielämässäkin. JA PALJON.
 Ne helvetit ja saatanat tulevat myös tänne blogiin.
Koska blogini on juuri mun näköinen.
Olkoon se sitten kuinka teiniä hyvänsä.
Piste.

24 kommenttia:

Ballohedi (goes home) kirjoitti...

haha.ihime possee satana! t.toinen huono suomi ;D

Anonyymi kirjoitti...

No linkkiä tulemaan perkele!! :D

Anonyymi kirjoitti...

Eiku, hohoho, löyty! :D

Ouss kirjoitti...

Joo ja näytti olevan vielä monta erillistä ketjua misä ihimiset jakavat auliisti mielipitteensä meikästä. Henkilökohtainen lempparini oli: " Kirjoitustaidoton FAS äiti " Nii että terveisiä sinne :D

Janina kirjoitti...

"pelkkiä vaatteita ja kuvia. "
:D sure. kamala pintaliitoblogi tanja tämä. tsotsot.

senkin FAS äiti.

pieniprinsessa kirjoitti...

Oijoi, FAS äiti. :) Paha. Eivätkö ihan muuta keksineet..? Oon seurannu sun blogia säännöllisen epäsäännöllisesti jo pitkän aikaa. Ja voe että mie niin tykkään sun tyylistä! (enkä ole kommentoinu.. laiskiainen.) Ei mittään turhaa kaunistelua taikka nuoleskelua. Selevää puhetta, asiaa ja asian vierestä. Höh, antaa kaikkien kukkien kukkia! Pottukin kukkii ja variskin laulaa, minäkin, joskus hieman humalassa karaokessa. Jatkahan likka sammaan malliin!
Miten se meni, ei ole sama kuinka vanha olet, vaan kuinka olet vanha.
t. pilikettä silimäkulumaan, nyt ja aina ;)

Ouss kirjoitti...

AEVAN. :)))))

Mutta sehän tässä naurattaakin, koska kertaakaan minun ei ole pitänyt jättää julkaisematta jotain kommenttia. Että missä helvetissä ne narisijat ovat? -Eivät ainakaan mun blogissa! Jossain ihime itkusten mammojen seurapalstoilla sitten keksitään jotain uutta puheenaihetta ja meikä otettu silimätikuksi. Just ja fakin joo :D Olis etes pokkaa tulla uliseen tänne mun kommenttilaatikkoon suoraan.

Piina kirjoitti...

Sun kirjotustyylishän on tän plokin suola :D ois aika tylsää jos kirjakielellä kirjottaisit ja sensuroisit sanoja :D onnittelut huomiosta!!

Anonyymi kirjoitti...

Paa linkki missä ja mitä?

Ouss kirjoitti...

No siis googlettamalla löytyypi. :) Blogiosotteen kun kirjottaa hakuun (kokonaisuudessaan) niin tsäddääm.

Laura kirjoitti...

Mä oon melkein jo kade tolle. :D Mutta joo, onhan siinä taas naisilla solidaarisuus loistossaan. Kyllä kyllä.

Ouss kirjoitti...

No se ja sama mitä siellä sanotaan. Kummastuttaa vain, että miksi palata lukemaan jos niin ärsyttää :D Plus se, että eräänkin älykön mielestä mun blogini on tylsä, ja täällä vaa kuvataa mun vaatteita. Justjoo.

Suvi kirjoitti...

Ah, keskustelupalstat. Suomalaiset on olevinaan niin suorasukaista kansaa kun jupistaan keskustelupalstoilla sentäs nimimerkeillä, laitetaan tekstiviestejä lehden palstoille tai jauhetaan paskaa selän takana. Sit kun tarttis jotain sanoo päin naamaa, menee jauhot suuhun! Hohohohoo.

Heli. kirjoitti...

oon ihan paska sherlokki, ko en löyvä!

Ouss kirjoitti...

Suvi: No sepä siinä että oli niin perskileen tuimaa tekstiä että HUH.Eipähän ole mun blogikommentteihin ainutkaan niistä eksyny.

Heli: Mää olen näköjään tahtomattani sherlock ku löysin, vaikken etsiny.

pieniprinsessa kirjoitti...

Niinhän se menee että julkisen blogin kirjoittaja asettaa ittensä alttiiksi arvostelulle ja kritiikille ja heitä (meitä) on helppo arvostella! :) Tuli tuosta Lauran kommentista, solidaarisuudesta, mieleen, että mikä ihme siinä on että sitä pitää (varsinkin naisihmisten) korottaa itteään alentamalla toista? Että eikö tosiaan tule parempi mieli siitä kun kehuu ja kannustaa toista..? :) Sitä paitsi minun pitää kyllä nostaa hattua teille, jotka ihan omilla naamoillanne kirjoitatte! Itse aloittelen blogia vasta, mutta olen täällä blogien maailmassa jo kauan pyörinyt ja törmännyt lukemissani blogeissa paljonkin siihen että välillä ihmiset mollaavat toisiaan aivan mennen tullen! Käsittämätöntä! Vai ollaanko sitä vain kateellisia...? ;) Ja jos se niin pahalta tuntuu niin eihän kukaan näitä blogeja tosiaan pakota lukemaan! :D

Ouss kirjoitti...

Aevan ja amen sista!

Anonyymi kirjoitti...

Voi että mulla ottaa päähän ihmiset jotka ajattelee että äitien pitää ollan jotenki hirmu asiallisia, ei tietenkään saa juopotella, tai jos juopottelee niin se pitää tietenki pitää salassa! Muutenhan sitä ois ihan hirvee teini... Justjoo.. Ite olen 2vee pojan äiti, ja käyttäydyn kyllä vapaa-ajallani ihan samallalailla ko suurin osa nuorista! Enkä kyllä kotonakaan ole mikään asiallinen ja vakava äiti. Miksi ihmisen pitäs muuttua sen takia että saa lapsen? Miksi sillon pitäs kasvaa aikuseksi? Minun poika ainaki nauttii niistä hetkistä ko höpötetään yhessä, ollaan molemmat niinko lapsia :D Ja sillonko lähen viihteelle, niin en ole sillon äiti. Olen vain ja ainoastaan ihan oma itteni. Aivan hyvin voin vetää perseet ja olla tukka putkella, mitä sitten?? Lapseni hoidan hyvin ja olen vastuuntuntoinen vaikka joittenki mielestä en aina käyttäydy kauhean aikuismaisesti.

Ja näitä sinun kirjotuksia ko lukee, niin ite oon ainaki saanu semmosen kuvan että nautit lapsistas, ja lapses nauttii sinun seurasta. Joskus olen jopa tuntenut kateutta, ko teän elämä vaikuttaa niin ihanan semmoselta "täydelliseltä" :D Tuntuu että ootte miehes kans ihan umpi rakastuneita ja että teän talo ja kaikki teän ympärillä oikein huokuu rakkautta :)

Oikein ihanaa syksyn jatkoa sulle ja sinun perheelle, jatka/jatkakaa ihan samaan malliin :)

Anonyymi kirjoitti...

Moi! En oo koskaan kommentoinut mutta seurannut blogiasi oon pitkään. Pakko sanoa että on mahtavaa kerrankin lukea blogia jossa kirjoittajalla on niin hyvä itsetunto että pystyy jakamaan niin hyviä kuin (omasta mielestäsi) huonoja puolia avoimesti, mikä tekee susta vaan kauniimman ja mielenkiintoisemman. Sulla on asiat oikealla radallaan, jatka samaan malliin. Siispä sanoisin että kateellisten panettelua. Jätetään äitiyden ym. arvostelijat pohtimaan omaa surkeuttaan ja nautitaan jatkossakin hassusta murteesta ja hulvattomista kirjoituksista ja kuvista!

Terv. Manna

Ouss kirjoitti...

Anon:
No voe tokkiinsa. Sammaa mieltä.
No eräskin sieltä bongattu kommentti oli että: " jokakuvassa tölkki tai lasi " öhm.. tälle anonyymille sanoisin että huomasitkai, että kyse oli ihan rehellisestä partyhard meiningistä ja ne ovat kuvia kyseiseltä illalta. Se, että olen äiti ei mitenkään tarkoita sitä että en saisi käydä tanssimassa/olusilla enää. Eikä se minusta huonoa äitiä tee, ei sitten millään. Ottakaa se rautakanki nyt sieltä vimosesta peräsuolenne mutkasta veke. Hohhoh.

Manna: No vaussi tänksjuu! :))) Nojo. Tämä meikän kielioppi onki jotain ihan omaa luokkaansa :DDD

Anonyymi kirjoitti...

Piä vaan oma loistava tyylisi ja ilahduta meitä lukijoitasi mainioilla jutuillasi! Sinulla on ainesta vaikka mihin! Suomi on pullollaan samanlaisia pintaliitoblogeja, joista on normaali elämä kaukana. Kiitti ja ihan mahtavaa syksyä! Terkut Turusta entiseltä oululaiselta! Miiruli

Anonyymi kirjoitti...

No huhhuh nää äidit osaa olla.

Löysin äitien keskustelupalstoilta myös tuttuni blogista astetta pahempaa kritiikkiä siellä myös mietittiin miten hänellä on varaa mihinkään, missä hän käy töissä, ONKO HÄN RIKKAAN MIEHEN KANSSA JOKA MAKSAA KAIKEN, erilaisia veikkauksia työpaikoista ja mitäs kaikkea.

Eniten alkoi naurattamaan kun joku oli sinne tullut pätemään että tuntee tämän TAPAUKSEN hyvin ja kertoi parisuhdetilanteet työt jne. yksikään ei tosiaan ollut totta ei lähelläkään :D

Kuka ihme haluaa keskustelupalstoilla selittää toisten parisuhdetilanteista ja töistä vaikkei tunne ko henkilöä :o

joistain on tainnut tulla mökkihöperöitä... :D

Ouss kirjoitti...

Miiruli: No voe kiitos! :) Piristi kummasti väsyneen äiskän perjantaita tämä kommentti. :)

Anon: Nooo, toisesta silimästä sissään ja persiistä ulos. Ei oteta ressiä :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihmiset ovat typeriä että luulevat kotiäitejä sivistyneiksi ja kilteiksi jotka istuvat vain kotona lapsia hoitamassa. ja paskan marjat! itse olen yh-äiti ja minä kaipaan välillä aika helvetisti baareilua. Ei sitä jaksa aina olla lasten kanssa, eikä piäkkään jaksaa :)Sun blogi on loistavaa luettavaa ja mitä kiroilemiseen tulee, SO WHAT?! jos kiroilet normaalistikkin paljon niin tietenki yhdistät sen blogiisi automaattisesti :) jatka samaan tyyliin!