7/13/2011

Sänkykamaripuhheita.



Puolen yön aikoihin meijän makkarissa kuultua.

O: " Anna mie kutitan sinua. "
P: " Etkä. Elä viitti. En tykkää yhtään siittä. "
O: " No.. jos mää hieron sitte? "
P: " Ei mulla ole mikkään paikka kipiä. Ei tarvi. En oikein tykkää siitäkään. "
O: " No sinä et pidä mistään! Mää en tiiä yhtään mistä sä tykkäät.."




Hiljaisuus.




P:  " Tykkään minä nuudeleista. Niistä katkaravun makuisista. "




Hiljaisuus.



P: " Mene tekemään mulle niitä. "





O_o    Miehet.


11 kommenttia:

Janina kirjoitti...

hahahah! pekka ihana!
sulla on isot tissit.tiesikkö :)

ps. olen ihan hetero__ nainen

Elli kirjoitti...

Pekka perkele! :DD No, ehka sita on jottain romantiikkaa noissa nuudeleissaki sitte!

Heidi kirjoitti...

Haha :D

Ouss kirjoitti...

J: Oletko varmasti ihan hetero_nainen? Tai siis ylipäänsä _nainen_? :D

Elli: Oli vähä sellanen tilanne että teki mieli läppästä :D

Heidi: Minua ei sillo naurattanu. :D

Suvi kirjoitti...

Se päivä kun nuudelit voitti seksin...

Laura kirjoitti...

Noni, kunnon mies! Ruoka miehen tiellä pittää ja silleen.

Anonyymi kirjoitti...

No menitkö tekemään?

Ellu kirjoitti...

Haha, miehet on välillä niiiiiin..en osaa edes sanoin kuvailla :D .Mun mies on kanssa välillä kunnon sika. Se kysyy mukaäkäsenä että "Minkäs takia sinä et oo keittiössä?" Tää nyt on vaan tätä meidän huumoria, eikä sitä tartte kaikkien ees ymmärtää. Oon monesti lukenu tätä sun blogia ja aina on yhtä hauskaa lukee noita teidän keskusteluja, saa ainakin takuuvarmat naurut :D Ootte ihana pari <3

Anonyymi kirjoitti...

Hihii! Mä piiloudun nyt kyllä anonyymiuden (kirjotettaanko se noin?) taakse. No asiaahan mulla oli sellasta, että musta on tosi kiva nähdä mitä susta on tullu ja millainen aikuinen ja vastuuntuntoinen nainen sinusta kehittyi! Mie muistan sinut teiniajoilta ja kiinnitit huomion just sillä raivostuttavalla teiniasenteella, jota mullakin teki aikanaan vetää "surutta turpaan". Ja tämä siis oli tarkoitettu pelkästään hyvällä. Tsemppiä!

Ouss kirjoitti...

No jäi kyllä nuutelit tekemäti! :D

Anonyymi: ARGGGH! Kauhiata ku ite ei tiiä kuka kommentoi ja toinen tietää minut! :DD Oletko samanikäinen mun kanssa sitte? :)

Rillirousku kirjoitti...

HAHAAAA! Ei meiän kammarissa keskustella mitään noin syvällisiä. :D