6/20/2011

All dem questions.



KIITTI KYSYMYKSISTÄ MA HOMIEZ!



Tarviiko sun enää edes käyttää sitä Slim´n´Liftiä kun oot laihtunut? Helpottaako Slim´n´Lift elämääsi? :D
En käytä enää. Itteasiassa mie hukkasin sen tammikuussa :D Mutta se on oikiasti ollu mulle pelastus kun omistan söpön pömppiksen. Vaatteet istuivat paremmin, eikä tarvinu posket lommolla vettää mahaa sissään.


Miten tapasitte Pekan kanssa ja missä, oliko rakkautta ensisilmäyksellä, kauan olette nyt seukanneet, mitä Pekka tekee työkseen?
Tulin perhetuttujen luokse Haukiputaalle. Pekka asui naapurissa ja piti minua ärsyttävänä teininä. Niinkuin varmasti olinkin. Minä kyllä ihastuin ekalla silimäyksellä. Pekka oli raivostuttavan ujo, eikä uskaltanu puhua mulle ellei ottanu olutta :D ( Tai sitte sen oli pakko juua että jakso kuunnela minua ;D )Olin jo yhessä vaiheessa luovuttamassa ku tuntu ettei jätkästä saa mittähä irti! Mutta siittä se ajatus sitte lähti! Meillä lähtee käyntiin seitsemäs vuosi yhesä ens kuussa. Pekan työnkuva on rakentaa ovia, metallialan yrityksessä.


Oliko Nooa ja Elia suunniteltuja tapauksia? :)
Elian kohdalla tilanne oli että saa tulla jos on tullakseen. Emme ottaneet asiasta ressiä. Kolme kk myöhemmin olin jo raskaana. Haluttiin lapset pienellä ikäerolla jotenka Nookku saapui 1v4kk Elian jälkeen.


Millaiset sun häät ja polttarit oli?
Mulla oli kivat ja pienet häät. Ite juhulat piettiin anoppilassa. Vieraita oli 70-80. Semmoset puutarhatyyppiset syöminkimeiningit, eikä turhaa hössötystä. Polttareilla kävin seksimessuilla. Siinä on ainut info mitä saatte! :D



Mitä sie siis opiskelet? Ja mitä kouluja oot vuosien varrella käynyt ja missä päin Suomea?
Peruskoulusta pääsin 2003, Sodankyläsä. Lukiota kävin melkein vuojen ja lopetin. Tuohon aikaan mun elämässä tapahtu paallljon. Eikä siitä sen enempää. Koulu ei kiinnostanu koska olin mielestäni aivan liian fiksu istumaan tunneilla. Pyh.  Sitte lähti lapasesta ja meni ihan liian lujaa monta vuotta. Nyt käyn sen lukion loppuun mikä jäi kesken mulla silloin.


Millaista elämäsi tod.näk. olisi, jos sulla ei olis Pekkaa ja lapsia?
Hankala sanua. Ainakin merkityksetöntä! Tapasin Pekan juuri oikealla hetkellä ja jäin aloilleni. Turha liitäminen loppui. En edes uskalla kuvitella misä olisin juuri nyt. 


Unelma-ammattisi?
Eläinlääkäri. (Like thats going to happen..) Kätilö. Englannin opettaja.


Millon sä oot viimeks itkeny, silleen oikein sydämes pohjasta? Miksi?
Viime syksynä. Pekan kanssa oli kriisi josta luulin ettei selvittäis. Selvittiin.



Kuinka monta kertaa päivässä kaivat nokkaa, siis siinä tapauksessa jos sulla ylipäätään ikinä on ne sormet edes pois sieltä nokasta :DDDDD
Kaivan nokkaa koko ajan. En vain osaa lopettaa sitä! Muistan kun lapsena kilipailtiin iskän kans siittä kummalta löytyy isompi räkä. ( ?!? :D ) En voi myöskään kasvattaa kynsiäni koska  raapisin nenäni verille. Että semmotta.



Awws, ollaanko ällösöpöjä? Täältä löytyy kysyjä.
No ollaanko ees! Mahittoman äklösöpiksijä!


Mikä on sun lempiväri, -bändi, -leffa, -varvas, -ruoka, -juoma ja -sana? 
Lempiväri vaihtuu tihiään. Nyt on musta. 
Lempileffa on Green Mile. 
Lempijuoma on vissy!
Lempiruoka on sushi.
Lempisana on Inari.


Voisikko neuvua miten teet sun kulumat ku meikkaat? Vai teekkö niille mittää, esim. piirrät tai lisäät väriä tai jottai? Ne on niin komiat ja hyvännäköset eikä meikän omat oo aitua nähänykkää ku oon niille vähä kynnää näyttäny.
Mun kulmista on kysytty usein. Siis miehän olen luonnostaan melekein kulmaton :D Joten jouvun piirtämään kulmat. Mulla ei ole mitään valmista sapluunaa millä sprayaan kulumat kohilleen vaan joka kerta teen vappaalla käjellä itte. Enkä osaa neuvoa miten se tehdään. :D Sehän riippuu niin kasvojen mallista, että mikä passaa.


Jos sinun PITÄISI muuttaa yksi POSITIIVINEN asia elämästäsi negatiiviseksi, mikä se olisi ja miksi? Mistä olisit valmis luopumaan? 
Miksi haluaisin jostain positiivisesta tehdä negatiivisen? :D Enkä osaa sanoa mistä osaisin luopua. Autosta? :D


Mikä pitenee lyhetessään?
Mummos elämä.


Pelottavin tilanne missä olet ollut?
Itselleni tapahtunut pelottavin tilanne on liian henkilökohtainen täällä jaettavaksi. Mutta pelottavia tilanteita on lapsille sattuneet haaverit. 


Mitä teit ennen Pekkaa? Teinivuodet?
Ennen urheilin, mutta sitten THE SHIT HIT THE FAN ja pää levis. Karkasin kotoa. Naurettavia pikkurötöstelyjä ja väärä seura tekee kaltaisekseen. Join. Olin niin bädääs että oksat pois ( voe huoh ). Ridiculous little teenager. Kuten olen aikasemminki sanonu että vettäisin surutta turpaan jos tapaisin teini-itseni.

Minkä ympärillä sun elämä liikkuu? Ystävät? Tukiverkko?
Mun elämä liikkuu oman perheen ja ystävien ympärillä. Meijän lapset lähti lauantai-iltana  Sodankyllään __VIIKOKSI__! Nyt on meillä loma ja otetaan lunkisti. Ikävä on kyllä jo mahoton. 
Mie olen ylisosiaalinen ja ahistun jos jään yksin. Mulla on maailman kivvoimmat, parhaimmat ystävät ikänä! En tarkoita baariseuraa / tutuntuttuja. Minun kanssa on hyvin heleppo tulla toimeen. Jos ei kemiat toimi niin vika on sinussa.

Mun tukiverkko muodostuu Haukiputaan anoppilasta, Sodankylästä ja mun ystävistä. Anoppila on mulle kuin toinen koti. Sodankylässä on sitte se kotikoti. Ollaan iskän kans melkein päivittäin yhteyksissä puhelimitse/sähköpostilla ja meijän huumoria ei tunnu tajuavan muut. Minä olen niiiiiin isin tyttö! Vielä aikusenaki pittää päästä iskän sylliin ja halattavaksi. 


Millaiset välit sulla on äitisi kanssa? 
Mun äiti menehtyi kun olin 5 vuotias. Jotenka iskä on meijät kasvattannu!


Olitko nuorena '' suosittu'' vai ''kiusattu''? Millases porukas liikuit? Ootko tehny pahoja pahoja asioita? Mitä kadut? Loppu kevenys ootko kussu ikinä housuun tai paskonu ;PPP vauvana kyllä joo mut aikusena.
En oikein ossaa sanua. Olin varmaan se väliinputoaja. Kyllä minua kiusattiinkin, mutta ei mulle siittä erityisiä traumoja jääny. 

Olen tehnyt pahoja asioita. Olen ollut erittäin itsekäs. Olen satuttanut lähimmäisiäni ja valehdellut, karkaillut ja tehnyt tuhoja. Käytin hyväkseni toisten ihmisten luottamusta. Olin niin hukassa. Kadun kaikkea tuota. Jossain vaiheessa kasvoin aikuiseksi. 

Olen kussut ja paskonut housuuni aikuisiällä. Syytän mahatautia ja tulehuksia joista kärsin raskausaikana. :D Eh-eh. Pekka hyss, ei tarvi tulla kommenttiboksiin kertomaan mittään.. 



  
PEACE OUT.







9 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Jei, kivoja vastauksia! Jänskää! Jou! Aijokko sitte enkunopena opettaa just kaikki dem bitches-jutut oppilaille? :P

Ouss kirjoitti...

No niin. En ole ehkä ajatellut loppuun asti tätä hommaa.. Vois olla että tulis kengänkuva persiiseen hyvinki nopiasti :D

Anonyymi kirjoitti...

Hei komia nainen! Kiitos vastauksista! Piti muuten kysyö että onko/oliko/onko ollu jenkkakahvoja? ja jos on ollu niin miten vitussa niistä pääsee eroon :o ? :DD

Anonyymi kirjoitti...

Oow! Meikä keksi sulle huippu postausaiheen! En tiiä pidätkö ite mut miten ois haastattelu, ei sulle vaan TIDII Eekulle ja Nooalle! Ja lukijat sais kirjottaa kysymykset? Jee hyvä idis! ;)))

Ouss kirjoitti...

ANON! :))) On jenkkikset ja ne perkele pysyy! :/

Anon: Joo ei huono! :D Elialta lähtee aika lennokasta settiä.

Anonyymi kirjoitti...

Kiva postaus! Muistan sut niiltä teinivuosilta ja vaikka oon sua vanhempi, niin olit pelottava :D Mut mie olinki nössö. Et oo enää pelottava :D :D

-Kiira

Anonyymi kirjoitti...

Kiva postaus! Muistan sut niiltä teinivuosilta ja vaikka oon sua vanhempi, niin olit pelottava :D Mut mie olinki nössö. Et oo enää pelottava :D :D

-Kiira

Anonyymi kirjoitti...

Anteeksi, että olen näin röyhkeä, ymmärrän hyvin jos et halua vastata. Minua jäi "vaivaamaan", mihin äitis kuoli kun olit pieni?

Ouss kirjoitti...

Kiira: Joo. Olin kyllä yks persereikä ettei sen puoliin :D

Anonyymille en halua vastata. :)