4/02/2011

Voehan etana!





Olipa kerran hyvänmakuiset juhulatkemuthipatpippalot! Anopin synttärit.  Daughter-in-law (vaikö love?) hyökkäs pesueineen kylään. Anopille vähä puuteria nokan päähän ja sitten alkoi ryöstöretki. Tällä kertaa rosmosin koko anopin. Olin valmistautunut henkisesti hyvinkin pitkään taisteluun. Suukapula ja köyttä varasin reppuun sekä auton takakontti oli siivottu. Onneksi anoppi antoi sisällään elävän ninjan nukkua ja lähti ilman vastarintaa. Matka ei kuitenkaan jatkunut mettänreunalle, vaikka nuista mun mafiavarusteista voisi niin käsittää. Ehei. Olin varannut pöydän paikallisesta ravintolasta.




Alakupalaksi etanapannu!

Päällä niin hyvvää juustua. En ollu aikaisemmin maistanu. Yllätys oli kuitenkin positiivinen. So goood. Tätä tullaan makustelleen myöhemminkin! Pöytään tuli myöskin kori jossa oli lämmintä leipää ja tuorejuustoa.




Jawz. Oikiasti mie söin.




IHA OIKIASTI.




Pääruoka.. KATOSI.

Kuvauskäteni oli aivan liian hijas! Koskenlaskijalla kuorrutettua broilerin rintaleikettä, kasviksia, mustaherukkakastiketta ja maalaisranskiksia. Eikä ranskikset ollu todellakaan samaa maata ku hesen rasvikset. Sekä tuo mustaherukkakastike.. mums.




Jäläkkäriksi uunijäätelöä.




Tämä kaappaus oli myös kiitosta siitä kun niin mahoton tavaraa olen sieltä vuosien aikana viekkaudella (ja peräkärryllä) kärrännyt ommaan kottiin. Suhteet kuosissa että vara-avaimen paikka pysyy jatkossakin mun tiedossa!

ONNEA MUORI!

Ps.Eliaki oli mukana ja voi miten kiltisti poika jakso koko reissun.




2 kommenttia:

Susanne kirjoitti...

*kuolaa* ...etenkin tuo viimeinen. ;)

Samaa mieltä oon muuten etanoista - maistoin tovi sitten ensimmäisen kerran ja nehän oli tosi hyviä! Niin sitä ihminen vaan on ajattelultaan rajoittunut että kokee moiset limanuljaskat automaattisesti vastenmielisen makuisina.

Ouss kirjoitti...

No sanoppas muuta. Itelä vituttaa että menny näin kauan et päässy (=uskaltautunu) etanoijen äärelle! ;D Nyt syyään sitte senki eestä! :)