4/01/2011



Nauretaanko yhesä mun mahalle ko se on iha täynnä heseä? Voin kertua että ei ollu mikkään mums-kokemus ku loppujen lopuksi jäi paha olo. Yöh. Eikä ees veetty mitään isoa annosta, ku aikasemmin allekirjoittanut veti mega-aterian ja saatto jäähä vielä reipas näläkä. :/ Nyt oli ihan sellanen olo, ettei se mössö maistunu miltään. Ensimmäisen kerran mulla tökki hesen ateria alusta loppuun. Tainnu tehä mun makuhermoille ihan hyvää nuo hedelmät ja kasvikset ja rahkat. Ei oikein se rasvassa lilluva ranskis enää napannu. Niin ja kauppareissulta tarttu punttihanskat ja jumppapallo mukkaan! Myös lisäprotskuja. Nyttekö välinepuoli on kohillaan, nii sitähä jo vois huoletta heittäytyä  tuoho sohovalle oottelleen sitä sikspäkkiä ja armottomia lihaksia! 

Ps. Kärkkäisellä alako alennukset, ehkä mä sinne eksyin vielä tämän viikonlopun aikana.

4 kommenttia:

Lissu kirjoitti...

Mie olen kotitekosten hamppareitten kannalla, ne maistuu NIIN paljon paremmalta. Ja samalla hinnalla saa enemmän settiä ;) Taino turhaan minä tuun sulle sitä sanomaan, ku kerran bongasin täältä supermättö-ruokaohjeen jossa just oli kotitekonen herkkuhamppari.. Muttako ne on NIIN hyviä niin tulin muistuttamaan :D

Ouss kirjoitti...

Oonam. Olis kyllä ollu palijo parempi idea tehä ite! :/ Hyih.

Anonyymi kirjoitti...

Mie kans nykysin teen vaan kotitekosia hamppareita. Löysin netistä ihan maailman parhaan hampurilaissämpylän ohjeen, maistuu paljon paremmalta se sämpylä ku missään hesessä!

-Kiira

Ouss kirjoitti...

Kiira: Kotitekoset on TUHATMILJOONAAMONTANUMEROA kertaa parempia. Hese sucks ääs.