2/08/2011

Yesterday.







10:00
Herätys mörkö.
Erittäin huonosti nukuttu yö takana. Elia-reppana <3



 
 10:15
 Aamupalaksi valkosipulitonnikalaa, raejuustoa, ananasta.
 Monivitamiinipore. 



10:30
 Pekka hoiti aamulla lasten muonitukset, minä lähin sit niitte kans suihkuun.



 11:30
Yökyläilijöitä saapui.



 12:00
Kahaviteltiin.


 
 12:30 - 14:00
 Paimennettiin tätä laumaa.



 14:00 - 15:00 
Tapailin virastotätejä. Paperisota ♥



 15:00 - 16:00
 Löysin kauan kadoksissa olleen Menolippu-lautapelin vihdoin Xboxilta.
Ticket to ride. Iha paras!



 16:00
 Italianpadat penskoille.



 16:02
Sain syänkohtauksen.



 17:00
Tadaa! Meijän uuenkarhia kelekka!
Isot jätkät iha mielissää



 17:30
Pienimmät serkukset.




 18:30
Valamistauvuin puolentoistatunnin jumppaan.



 20:45
 Jumpan jälkeen munakasta ja valkosipulitonnikalaa. 
Kylykeen vähän salaattia.



22:00 
Lahana sohvalla. Exhausted.



Zetat kutsuivat kello 23:00.



9 kommenttia:

Elli kirjoitti...

Tykkaan naista postauksista! :)
Toivottavasti soit muutaki ku kaks lastia munakokkelia ja tonnikallaa. Muutenhan naa kuihut kohta pois!

Ouss kirjoitti...

Itteasiassa söin pihvin kera salaatin! Mutta siitä ei otettu kuvaa ja sen vuoksi unohdin sen matkasta kun kuvien perusteella laitoin aikajanaan :)

Ei ole ajatuksena kuihtua.

Suvi kirjoitti...

Mä haluun kelkkailemaan! En oo koskaan ollut kyydissä, byhyy! :(

Kiva postaus.

Ouss kirjoitti...

Eikä? Vähänkö olet missannu palijon! Mie rakastan kelekkailua. Kylläkään tuon antiikin aikasen romun kyytiin en kyllä nouse! Sen verran epäilyttävä peli.. :D

Janina kirjoitti...

Hyvä että oot nytten postaillu ahkerampaan tahtiin. Ko luulin yhessä vaiheessa jo kuolevani ko oli nii kaamiat vierotusoireet sun juttuista!:) Enpä tosiaa oo itekkään koskaan ollu kelkan kyyisä, epis.

Ouss kirjoitti...

;DDD Janina, elä kuole kuitenkaan jooko?

Janina kirjoitti...

En mie ehkä ennää ko alako heti helepottammaa ko susta kuuli vähä! ;)

Rebsu kirjoitti...

No kivat sulle hei ku oot laihtunu. :)) Arvaas mitä mulle kävi? No mie oon pidemmän aikaa vähä vähennelly pottua, pastaa jne ja muuteki en oo tupakkalakossa ollessani syöny enempää, ehkä jopa vähempi. Tuo lakko vaa sai miun aineenvaihdunnan ihan lukkoon. Oon tikistelly ummella nyt kuukauden. Kohta työnnän suihkunletkun persiisee tai jotain. Et sillee. Turvonnut, ilmava, pöhöttynyt olo 24/7 joka myös näky vaa´assa. 3-4 Kiloo tullu lisää! Oon sotanorsu. :( Kai tässä pitäs liikkua...selkä paskana ja ootan polvileikkauksee menoa niin on nuo mahikset vähä vähissä... Eli lopetan syömisen kokonaan. Mur.

Rebsu kirjoitti...

No kivat sulle hei ku oot laihtunu. :)) Arvaas mitä mulle kävi? No mie oon pidemmän aikaa vähä vähennelly pottua, pastaa jne ja muuteki en oo tupakkalakossa ollessani syöny enempää, ehkä jopa vähempi. Tuo lakko vaa sai miun aineenvaihdunnan ihan lukkoon. Oon tikistelly ummella nyt kuukauden. Kohta työnnän suihkunletkun persiisee tai jotain. Et sillee. Turvonnut, ilmava, pöhöttynyt olo 24/7 joka myös näky vaa´assa. 3-4 Kiloo tullu lisää! Oon sotanorsu. :( Kai tässä pitäs liikkua...selkä paskana ja ootan polvileikkauksee menoa niin on nuo mahikset vähä vähissä... Eli lopetan syömisen kokonaan. Mur.