2/11/2011

Pojat Ink.

 Menomatkalla. Olin innoisaan.



Perille päästyä tuli ongelmia. Tatuoija oli loukannu ittensä.
Käskivät meijät kahaville ja sillä välin yrittivät hommata tuuraajaa.





Ja kuskia vitutti.



Kahavin jälkeen mallintulostusta ja sommittelua.



Meni säätämiseksi ja odotteluksi.
Hotellissa oli tatuointimessut ja jouvuttiin koko porukka siirtymään sinne.



Minua jänskätti isot miehet ja mustat kumihanskat.


Ja kuskia vitutti.



Valamistelua.


Alotettiin. Eikä ees sattunu. 
 ( Kiitti randomtyypit jokka pelotteli mm. housuihin paskomisella.)



Kotimatkalla.
Uskotteko ko sanon, että kuskia vitutti?



READY.



Kelemut vielä päällä ja hiukan punottaa.
Mutta kaipa tuosta nyt jottahi käsitystä saa.

OON NÄÄÄÄÄIN TYYTYVÄINEN!


Niin joo, nuo tatskat tuli maksaan yhteensä 20e!
Antoivat REILUSTI hyvitystä kaikesta odottamisesta ja säätämisestä.



21 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

So nice, so nice. :)

-Henriikka

Anonyymi kirjoitti...

COOOL :DD
Noistahan tuli tosi hienot :)


-Heini

Qu kirjoitti...

HIENOT!

Mari kirjoitti...

Hienot! Mä haluaisin kanssa oman prinsessan jotenkin tatuoida itseeni, en vaan ole tullut minkäänlaisen tulokseen, et minkälainen olis kiva :).

Ouss kirjoitti...

Henkka: HELL YEA. Oon nii pahis! Puuttuu vaa lihakset! ;D

Heini: Harmiko ette päässy mukaan :(

QU: Eikö sullaki oo kohta eessä? :)

Mari: Mie olen kauan jo halunnu poikien nimet, alunperin piti laittaa niskaan. Mutta sitten päädyin laittaan kässiin :)

Olen niiin happy.

Suvi kirjoitti...

No jo oli halvat!!! Vinde. On hianot :) ♥

Anonyymi kirjoitti...

Laitoit sitte kerralla vähän isommat, ettei mittään pikkupiiperrystä! :) Mie otin puolitoista vuotta sitte niskaan iskän poromerkin. Taatusti uniikki tatska... Tatuoija (täälä Helsingissä) tatskaili menemään. "No niin, tää on nyt valmis... Mikä tää on?!" :D

- Inga

Ouss kirjoitti...

Suvi: Eekö <3

Inga: No varmasti joo on uniikki ja hieno idea! :)

Elli kirjoitti...

Ihanat tatuoinnit! Ja aivan jarkyttavan halvat.

Qu kirjoitti...

Jepuliiiis. Vielä pitäs viikko maltaa oottaa. Mie en kyllä ota ku vaan etunimen plus pvm. =)

Janina kirjoitti...

Ompas kyllä hienot! Ja joo ihan tuntuvasti sait aleaki ;D

Ouss kirjoitti...

Elli: Kiitos :)

Janina: No olinko ehkä vähä mielissää ko lähettii takasinpäi :D

Anonyymi kirjoitti...

Mikkä tatskamessut tuola oli sitten?:)

Ouss kirjoitti...

http://laplandtattoo.blogspot.com/

Tuommoset messut! :) Mutta en tiiä oliko ne auki silloin kun me oltiin siellä. Me mentiin sillo puolenpäivän jälkeen ja sielä vasta pystytettiin niitä eri firmojen kojuja :)

annnika kirjoitti...

onpa kivat! minun isosiskon miehella on kans kasissa molempien tyttojen nimet (toisella puolella vaa) ja siskolla on ranteissa!

Anonyymi kirjoitti...

Moi!

Missäs kävit tatuoinnit laittamassa? Tai kuka ne teki ja mistä firmasta? Itekki oon Oulun seudulta, ja etin hyvvää tatuoijaa :) Näytti nuo sinun tatskat niin hyvältä, että piti kysyä :)

Lensku kirjoitti...

Vähänkö mä oon meedio!! Ihanat on <3

Ouss kirjoitti...

Anon:
Kävin Torniossa. Red&White Ink. :)

Lensku: Kiitti <3

Nanna kirjoitti...

Aww! Tosi hienot!!

Anonyymi kirjoitti...

...mikä noin hyvännäköstä kuskia ees voi vituttaa? ;)

Ouss kirjoitti...

;))))) No ei sitä nyt oikiasti vituttanu. Mutta kaikki kuvat kamerassa oli sen näkösiä niikö sillä olis ollu joku vuosisadan vitutuspäivä :D