2/03/2011

10 things I hate/love about myself.



1. Korkea otsa. En tykkää.
2. Kulmakarvat tai pikemminkin niiden puute. Hate.
3. Pisamat. Niitä on oppinut rakastamaan. 
4. Hammasrako. Erottaa hymyni muista täydellisistä Hollywood-hammasriveistä. Hyvä niin.
5. Hyrr. Kuvottavat käsivarret. Löllöt allit. Vihaan-vihaan-vihaan. Näillä ei grillijonossa vittuilla.
6. Jos olis semmoset söpöt tupsukat mikkä vois liimata nännien päihin, olis aika kätevä siivota lattioita kävelemällä yläosattomissa ympäriinsä. Yksi jatkuva ärsyyntymisen aihe on ku mikään paita ei istu ku on vähän rintavampi.
7. Miehen lantio. Mieki haluaisin sellaisen oikein kapoisen vyötärön. Haluisko joku vaihtaa laatikkotorson, tiimalasivartaloon?
8. Arvet ja pömppö. Kahden raskauden jäljiltä. Kenellä synnyttäneellä nyt ei olisi "mahakriisiä". Mietin, että huomaiskohan kukaan jos kesällä pistäs slim´n liftin päälle bikinit ja suuntais rannalle?
9. Sticks. Mun mielestä mulla on aika laihat jalat verrattuna yläkroppaan. En valita.
10. En käytä sukkia. Edes talvisin. Sen vuoksi voisin varmaankin astua nastan päälle, enkä itse edes huomaisi. Ei mitenkään hirviän naisellista, myönnän.



Säikähin maanantaina aika pahasti. Tiesin kyllä, että olen ottanu tän turhanki rennon asenteen mun ulkonäköön ja kuntoon. Olen syönyt mitä huvittaa ja hyvin epäsäännöllisesti. Kävin puntarilla ja painoin 68,5kg. 

68,5kg ja pittuutta se reilu 168cm.


Ei saatana.


Nyt lähti. Mua tosissaan kuvottaa tämä turvonnut kasa ihimisruumista. Hyivv. Veikkaan että tuo tupakkalakko vaikuttaa asiaan, olen polttanut reilun kuukauden aikana VAIN silloin kun olen ollut illanvietoissa. En siis juurikaan ole sätkä huulessa viihtynyt. Minulla ei edes tee mieli polttaa. Enkä minä pidä itseäni mitenkään lihavana. Mutta normaalisti painan sen 64kg ja ihannepainona pidän sitä 60kg. Siihen nyt tähdätään. En halua olla anorektinen, haluan olla niissä lukemissa, että mulla on hyvä. Nyt ei niin ole.

Nyt kun kirjoitin tästä projektista tänne, en voi enää perua koska tehän lupaatte ahistella että OOKKO LAISKA JAKSANU KÄYÄ LENKILÄ? Jooko?

Iltanapostelut saivat nyt kylymän lopun. Ostin treenikamppeet ja olen käynyt jumpassa. Aloitin lenkkeilyn. Ilmoittauduin myös potkunyrkkeilyyn jonka alotan ensiviikolla. Ei passaa hellun alakaa vittuileen sen jäläkee BOOYA!

Katotaan miten akka kestää! 


Terveisin:  
Otsanainen.


Kunhan saan kameran, tulen raportoimaan projektin edistymisestä.
Jote pysykää linijoilla.
Moro.

20 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Mä olin ennen isotissinen, mut lapset ja laihtuminen vei ne pois. Oh how I miss you mi boobz ♥ :D Nyt on tämmöset paistetut kananmunat, pienet ja muodottomat. Snif.

Potkunyrkkeilyä, ihanaa! Tänään ois ollu kuntokickboxingia mut oon kipee ja muutenkin palautuspäiviä tähän väliin pitää ottaa. Pöh. Oisin niiiin halunnu mennä.

Suvi kirjoitti...

Perkele, meinas unohtua.

TSEMPPIÄ! :D

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä projektiin!

Potkunyrkkeily on sitten kunnolla rankka laji, että varmasti kilot karisee ja kunto nousee! Lupaan, että "kuolet" jo alkulämmittelyyn.. se on ihan kauheaa, mutta treenin jälkeinen tunne on mitä mahtavin! :)

Lissu kirjoitti...

Muista että älä alota tätä urheiluhuumnaa liian rankasti alussa, sitten siitä tulee helposti lipsuttua. Älä vaaji iteltäs liikoja, tarpeellisen vaan.

Anonyymi kirjoitti...

Minä suosittelen niiiiiin lämpimästi vähähiilarista dieettiä. Kaikista helpointa on vaan jättää pastat, perunat ja riisit veke ja keitellä niiden tilalle esim vihreitä papuja/parsakaalia. Ja leivän tilalle vaiks maitorahkaa ja hedelmiä/marjoja. Kaikista eniten mulla kirpas jättää se kahvipulla pois, ei niinkään karkit ja muut sokeripitoiset.. :--DD vaaleeta leipää ikävöin, buuu.

Ja mainittakoon vielä että oon tuon ansiosta tällä hetkellä 12 kg kevyempi kuin viime heinäkuussa.

Ouss kirjoitti...

Suvi: Kiitti tsemeistä! :) Mulle taas kävi niin että lapset toi mukanaan tissit :D

Anonyymi: Kiitti! Nyt mää todellaki kaipaan jotain kunnon rääkkiä! :D

Lissu: Tiiän kyllä että on aikasemmin tullu lipsuttua. Mutta nyt on motivaatio kohillaan ja iskä&MUMMI luurin päässä huutamassa että: " ET OSTA SITÄ HAMPURILAISTA.." :D

Ouss kirjoitti...

Anon:
Juu! Jokapäivä menee maitorahkaa hedelmillä. Niin ja sitten päivällisten kanssa keitän papuja/parsakaalia/kukkakaalia/sekavihanneksia sen perunan/riisin/pastan sijasta. :)

Laura kirjoitti...

Hyvä hyvä, täällä tsempataan!!! Minä suosittelen kans ihan varovaista alotusta, ettei motivaatio kuole heti alkuunsa. Ja vaikka ei tekis mieli mennä niin hyvä vinkki on, että ajatellee silleen et "no mää paan vaan nuo reenivaatteet pääle" sitten kun ne on päälä niin sitte "no mää vaan otan nää tavarat tähän laukkuun" "nyt mää vaan käyn siellä salilla/ulkona/tms piipahtaa" "no vähän vaan kokeilen reenata" "oho. reenasin sitte täysillä."

en tiiä toimiiko kaikilla mutta saan aina välillä ittiä huijattua tollee. Oon kai vähän yksinkertanen...:D

Ouss kirjoitti...

Laura: No minun ei tarvitte huojata ittiä onneksi. Jos kiinnostaa niin lähen, jos ei kiinnosta nii ei sitte lähetä. Olen mie ollu ennen lapsia oikein hyvässä kuosissa. Missä vaiheessa minusta tuliki tämmönen tasapaksu.. PITIKI MUUTTAA HESEN VIEREEN!

Janska kirjoitti...

HYVÄ TANIJA ei muutaku tsemppiä!
sehän on ihan sama millekkään yleisille ihannevartaloille/painoille, pyrkimyksenä pittääki olla just se että pystyy ite olla tyytyväinen itteensä niin eläminen on palijo helepompaa :)
joten toivottavasti motivaatio säilyy nii askel ja mieli kevenee :D

anana kirjoitti...

HAH, ihan kun mun lista. Ja todellakin ykkösenä loistaa ja paistaa tajuton neliömäärä otsaa. Argh. Voin nokittaa vielä väkäleualla, joka jo sananakin on ihana kamala. No joo, päiväys menny, peli menetetty, mitä välii -niin kuin 9-vuotiaani toteaisi. Mutta se sano myös et oon maailman paras äiti... eikä pyytänyt perään mitään. Anyways, ajattelin itse hoitaa mahan ja kädet kesäks kondikseen... otsaan ei auta kuin juustohöylä. Tsemppii!!

Ouss kirjoitti...

ANANA: Juustohöylä ottaan? Shit. Tähän ollaan tultu. :D Mutjoo, helevetinmoiset reenitsempit-voimahalit sinne <3 ;D

Rebsu kirjoitti...

Hah. anana vois olla ihan hyss ja hiljaa. ;) (tunnen sen myös irl)Enikeis...ai 68kg...no hittoku oisinki ees tuon painoinen...taijan olla enempi 78kg :( Pituutta 168cm. Nojoo....kun olin 20v painoin 49kg :> ...en iiikinä haluis olla sellanen kuikelo enää. Mut haaveissa ois kyllä 65kg, sit ois sopiva. Röökilakko muutne pitää, noh...siis ei lasketa et vedin viime Pe kaverin syntsillä joku vaikka askin röökii, hyivv....et oli paha olo muuten lauantaina. Mut hei...oli vaan pakko. siel esiintyi itse Tuksu. :D Miulla on kai plussaa miun tukka, se on ihan melodramaattisen paksu ja kihara ja tumma. Miinuksena very large ass. Kunnon peräkontti. sinne vois helposti piilottaa omakotitalon. :| Jalatki onku ratapölökyt. Tissit on isot. Ne on kai iha ok. Vaikka ne roikkuuki nännit maahanpäin, mut enpä mie niitä paljaana huljuttelekaan ikinä. oho, tästä tulee pian essee. Lopetan. t. Rebsu

Ouss kirjoitti...

Rebsu ;DDD No olis se aika jännä maksaa asuntolainaa omalle perseelleen :DDD Mulle nyt on se ja sama, että minkä verran kukakin painaa. Jos on sinut ittensä kanssa niin mikäs siinä! Mulle vain on aikalailla kipuraja tuo 65kg, kun se ylittyy niin hätävalot alakaa vilikkuun. :) Kun aloin seurustelemaan Pekan kanssa 2005, painoin sen 47kg, mutta olin kyllä silloin nii hentonen ja laiha että siihen ei kyllä palata :)

Elli kirjoitti...

Tsemppia laihutukseen! Eihan tuo nyt viela hirviasti oo liikaa sinussakkaan eika se kylla missaan nay mutta tiian kylla tunteet. Ite oon pari senttia sua lyhyempi ja muistan kylla sen hirvian tunteen mika tuli ku tajusin etta 60 kilon rajapyykki oli menny rikki. Ei naurattanu! Nyt on siita paino vakiintunu onneksi muutaman kilon alemmas, mutta mukavampi ois jos juuttus viela pari kiloa alemmas, jonnekin 54 kiloon. Ruokavalio on kylla ihan kunnossa mutta pitas vissiin alakaa sita liikuntaa harrastaan... *viheltelya*

Ouss kirjoitti...

Ruokavalio oli mulla kyllä iha jostain sanonko mistä :D Laskin, että viime viikolla kävin hesessä 5 KERTAA!! Kyllä on mätöt maistunu! :D
Nyt loppu. Enkä mä mitään ihmedieettejä tähän ole vetäny. Säännölliset ruoka-ajat ja yksi lämmin kotiruoka per päivä. Jos tässä jollekki itukuurille alettas, nii motivaatio lopahtas ekaan Hesen mainokseen :D

Laali kirjoitti...

Voi että on hauskasti kirjoitettua juttua!

Ouss kirjoitti...

NONNNNNI! :) Sehä kertoo vaan siittä että teikälä on just oikianlainen huumori !

Laali kirjoitti...

No tottahan! Oohammää Tyrnävälä syntyny ja Kuivaniemelä kasvanu ja oohammää Oulusaki ollu enkä pelekää polliisiakaa!

Anonyymi kirjoitti...

Robert blevinsthe poems be cognizant of created chute an crafting form unto thirst for knowledge the the man ilk in transit to put faith in governments. http://bubafet.com