11/16/2010

What did you do last weekend?





I did ma husband.
Mutta myös muutaki.



Alakaa se jäätyyn! 




Isänpäivänä.
Mun oma isä kävi meillä kylässä. 
Lahjaksi sai kauniin kehyksen johon olin laittanu
kuvan Eliasta ja tietenki papasta!
Pekka sai nukkua piiiiitkään.
Elian kans tehtiin iskälle aamupalaa ja mie toin kahavit sänkyyn. 
Elia autto äitiä myös korvapuustien leipomisessa.
Täytekakun sijasta olin myös edellisenä päivänä tehny juustokakun.
Kerkesin sitä siivun maistaa. Oli muuten taivaallista!
Sitten se tipahti maahan.
Hmph. Lotta ainaki tykkäs.




KIDS, YOUR MOM IS A FUCKIN NINJA!
Siis mie vihasin haaremipöksyjä aikasemmin!
Mut kotipöksyiksi ostin nuo (6e) ja pietän niitä jatkuvasti.
Pekka on uhannu polttaa ne. En ymmärrä miksi.



Iltapuurua lapsille.
Kun on päivä riehuttu nii kyllä uppoaa!
( Eilen kun tein puurosatsia niin Elia tuli viereen ja kysäs että: "Äiti, onko hyvää linijoille?" )



Iltapala äiskälle.
Pyysin Pekan tekkee mulle leivän, nii sain ihanan ruisburgerin! 
Mahoton cheddaria ja niin.. oha sielä tuota vihiriääki vähäsen.



Yöllinen napostelu.
Mun heikkous on LEIVÄT. Herkkuleivät.
Ruisleipä valkosipulilevitteellä ja mätitahnalla.

NII, MUTTA MILLES TIRSKUTTE SIELÄ?! ;D


Peace out!

11 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Mä en jaksa kun tää Blogger on niin runkku ja ei näytä kaikkia kuveja! RÄYH! Mä tuun kommentoimaan sit ku tää runkku on korjannu ittensä.

Ouss kirjoitti...

TUU TAKAS SIT HETI! :DDDD

Anonyymi kirjoitti...

Joo ja pekka o iha oikiassa nuista housuista! Mää poltan ne lauantaina :D Naminami, sitte päästää maistelee niitä sun herkkuruokia :P

-jenna

Suvi kirjoitti...

Mä päivitin niin kauan et alko näkymään, perkele! :D Nam mitä leipää! Meillä oli kans Ossin kanssa yks paha vaihe, tehtiin uunissa grillivastuksella aina PELLILLINEN lämpimiä voileipiä iltasin :DDD Vähän meinas perse revetä...

Ouss kirjoitti...

Jenna:
Vitut! Niitei polteta! Pittää nyt kattua mitä mie kehitän.. hmm.. hernekeittoa ja uppomunia :DDDDDDDD Buahahaahhaa.

Suvi:
Niinpä! Siis mie oon niin suolasen perrään ettei toista!! Ei sipsit sun muut maistu, mutta kerrosleivät ja hampparit kylläkin :D

Elli kirjoitti...

Ei hitto etta repsahin tuolle Elkun kommentille noista linjoista. Taytyyhan sita toki painostaan pitaa huolta pientekin poikien! :D

Ihanan kuulonen isanpaiva ja aika hyva hemmottelemaan on kylla teikalainen!:)

Ouss kirjoitti...

No siis Elia otti tuon: "hyvää linjoille" yhestä fitnes muromainoksesta :D

Anonyymi kirjoitti...

sulla on ihan hullun hauska blogi ja niin ihanan näköinen perhe :)

Ouss kirjoitti...

Anon: Tänks dyyd! :)))))

Karoliina Aholin kirjoitti...

Kyl mie muistan ala-asteelta ku sie ja Sonja leivoitta koko keittiön täyteen noita korvapuusteja, syötiin ja lisää oli tulossa uunissa...

Anonyymi kirjoitti...

Laita lisää teän hääkuvia!! Näytätte niin unelma parilta. Sulla on ihana elämä! Ihan melkein tirahti onnen kyynel :)