10/14/2010

Best of4.

12.12.2008
Meijän lähikaupassa oli ilmanen kakkutarjoilu,nii mie tietenki suu vaahossa siinä ootin vuoroani ja otin kakkua.Sitte näin siinä pöyän vieresä tuolin ja istahin siihe äpöstään. Siitä sit meni se kaupan myyjä ohitte ja sano et: " ai,nääkö hait itelles siihe tuolinki..meinaakko paljonki syyä? "

Hyvä siinä helvetti sanoa jotaki ko naama kermavaahossa röhnötin sillä tuolilla.. "eeeheeenkait mie..tämä oli tässä jo..eh.."
 
13.12.2008
 
Mie:"olenko mie sun mielestä seksikäs?"

Pekka:"todellaki..mitä nyt jos sie vittuilet mulle niin sitte et.."
Mie:"miten se vittuilu nyt tähä liittyy?"
Pekka:"noko sie näytät tosi rumalta ko huuat mulle.."

16.12.2008
HYIIIIVVVVVVVVVVVV
mun pinttynein huono tapa on nenänkaivaminen.olen hirviä röörienrappaaja.

vaihoin just hirviän paskavaipan ja epähuomiossa laitoin siis PASKAA NENÄÄNI.
kiitos ei muuta hei.

22.12.2008
Kymmenen totuutta.
1. Olen myynyt kaverini kanssa ovelta ovelle itse tekemiämme tonttuja väittäen että ne on tehnyt pikkulapset jotta pääsimme ryyppäämään - meni kaupaksi,oltiin päisn.

2. Olen potkaissut (tarkoituksella) gynekologia,koska se valehteli ettei se satu.
3. Olen lyönyt mummiani.Myöhemmin kaduin sitä ja pyysin anteeksi.
4. Nukun yleensä alasti.Paitti jos on vieraita.
5. Valehtelin lapsena pikkusiskolleni että hänet on adoptoitu,ja laitoin postikortin meijän postilaatikkoon sonjalle,jossa oli viesti hänen "oikealta" perheeltään :D
6. Olen soittanut päissään kytät itselleni.Saivat mut kiinni.prkl.
7. Olen ittiäni täynnä ko oon jurrissa..ja muutenki.
8. Olen valehdellut portsarille,että olen kuskina vaikka olin tuhannen päisn että pääsen sisälle - Pääsin.
9. Olen ollut avohoito-osastolla ko meinas pää levitä. -Levis siltikki.
10. Näytän mieheltä ilman meikkiä,meikin kanssa transulta.Valitsen jälkimmäisen vaihtoehon julkisilla paikoilla.
Extra 11. Pekka on "piiloutunut" vessaan ja lukinnu oven ko mie olen suuttunu ja mie olen yrittäny päässä sinne veitten avulla.Sitte Pekka soitti mulle kytät ko sitä pelotti,ja sitte mie rauhoituin ja vessasta kuuluu : "ei tarvikkaan tulla,se rauhottu nytte.."
Myöh.Lisäys
Extra 12. Olen lapsena varastanut kaupasta koiran ja kissanruokaa(sellaisia kerta-annoksia) ja syönyt niitä itse.Sekä opetin pikkusiskoni varastamaan niitä.Kielsin häntä varastamasta ikinä mitään muuta.Syytä en tiiä:D

28.01.2009

Yleensä lapset löytävät varpaansa tietyssä vaiheessa,ja niitä sitte tuijotellaan/kosketellaan oikein urakalla. Mutta ei meijän Elkku. Elkku on nimittäin löytänyt - PÄÄNSÄ.

Koko ajan pitää kättä ohimolla(iha niikö päätä särkis) tai koskettelee tukkaansa.Tänään kumpikin käsi oli päälaella,ja siinä sitte naureskeli.Mikä mun lasta vaivaa? :DDD

Ostettiin viime viikolla sellainen valkoinen kangastaulu,mihin painetaan sitte koko perheen kädenjäljet.Koiratkin saivat tassunkuvat tauluun, nooooh..tuli Elian vuoro..
Päättiin laittaa ruskialla jalanjäljet,mutta tietenki Elia sai jonku sätkykohtauksen ko painoin jalan siihe kankaalle,että se jälki sotkeentui ja näyttää ihan ko joku olis vääntäny p*skat siihe taululle..

..se siittä sitte.
 
11.02.2009
Meseavioliittomme.
 
Istuttiin kummakki tietokoneella (eri huoneissa) ja mulla oli Elia sylissä.Mulla oli mese päällä,joten kirjoitin pekalle.


OU sanoo:
elialla on paska vaipassa

Olet juuri lähettänyt herätteen.

OU sanoo:
mitä meinaat tehä sille

OU sanoo:
PEKKAAAAAA?!?!!?!

OU sanoo:
pekka? tiiän että olet siellä

OU sanoo:
ELIALLA ON PASKA

Toisesta huoneesta kuuluu hyvin vihainen ääni(olin vissii keskeyttäny jonku pelin siltä):
"NO VITTU VAIHA SE?! "


11.02.2009

Ainii muute.Sillo ku ajeltiin pohjosta kohti hirviässä lumituiskussa Elian hakureissulla niin seuraava keskustelu käytiin:

P: "vittuko on kauhia näläkä,ei oo mittää tullu syötyä"
Mie: "hö..mullaki on ehkä vähän.."
P: "ei oikiasti näe mittään,pakko ajaa hiljempaa.."
Mie: "joo parempi niin.."
P: " EI VITTU SANO MULLE OLIKO TUOSSA BANAANI TUOSSA TIELLÄ?"
Mie: " emmie mittää nähäny..banaani?!"
P: "no soli keltanen ja tuossa tienreunassa.."
P: "..ei se kait sitte ollu banaani.."
P: "..mulla on hirvee nälkä.."

:D

7 kommenttia:

Elli kirjoitti...

Hienoja tarinoita, hienoja tarinoita!
Erityisesti paska nenassa lammitti mun mielta :D

s u v i :) kirjoitti...

Te ootte kyllä niin pimeitä et ottaa päähän ku ette asu täällä :D

kape kirjoitti...

aaahhaahahaaaa. :DD kiitos nauruista. mitä nää oli? vanhoja bloggauksia?!

hohoo. musta tuntuu että meidän huumorintajut kohtais justiin ja meillä olis aika hauskaa yhdessä! :D

en osaa edes valita suosikkia. :D

Lissu kirjoitti...

banaani :DD
oikiasti, saisit tehtyä jonku kirjan noista sinun ja pekan keskusteluista :D

Ouss kirjoitti...

Suvi: Siis no jos son siittä kiinni.. NII MIE MUUTAN! :DDD

Kape: Siis nämä on mun aikasemmasta "blogista"(eli päiväkirjamerkintöjä) tuolta irc-gallerian puolelta. Nuisa luokituksissa on tuollanen Best of-osio jossa on näitä mun vanhoja merkintöjä.Tsekkaile sieltä lisää! :)) Siirryin kirjottaan sitte omaa blogia ja mun jutut on ehkä vähä siistiytyny siinä vaiheesa.

Lissu: :DD Joo.Pekka muka väittää että se ei muista tuota kyseistä keskustelua, MUTTA MULLAPA ON MUSTAA VALAKOSELLA KO KIRJOTIN SEN HETI YLÖS. Ihime banaaninnäläkänen mies..

Jaana kirjoitti...

Täältä sun blogista saa kyllä usein päivän parhat naurut =). Teidän elämästä vois tehdä semmosen sketsiviihdesarjan =D Ootte ihan huippuja! ;-D

Ouss kirjoitti...

No helev! Tykkään viihyttää ihimisiä. :D