9/14/2010



Viime viikonloppuna kyläili Mummi.
Minun Mummi.
Ollu mulle aina äitihahmo.
Sellanen sissi ettette usokkaan!
69-vuotta ja paremmassa kunnossa ko minä ikinä!

23v: " No iha hyvä lenkki tullee päivässä ku 8km saa kävellä kouluun ja takas."
69v: " No niin on. Miehä nousin tänään viieltä ja kävin 10kilometrin sauvakävelyn,
eikä kello ole vielä ees seittemää..

FAK-SHIT-DÄÄM!
Taas hävisin.

Tilanne:
Minä 0 - Mummi 1 094 059


Mummi rakastaa siivota.
Mun piti piilottaa pesuaineet, luutut, rätit ja mopit.
Meillä rentoudutaan, eikä rehkitä.
Helepommin sanottu ko tehty.

Nimittäin 06.30 nousin ylös, niin eiköhän Mummi tullu vessasta
TOLU-purkki käjessä! ;DDD
" Et sitte pystyny hillitteen ittiäs?!"
"..no vähän pyyhkiin..

..Joka kerta kun käänsin selkäni oli jotain tapahtunut.





Pyykit pesty ja jääkaappi putsattu.

Eikä siinä kaikki. Piha siivottiin ja kaapit järjestettiin.
Olihan meillä kuiten hauskaakin!
Mummin kommentit pietti ainakin vattalihakset kuosissa! ;D

" Nykyajan nuoret on niin lösöjä persuksista. Toista soli sillo minu nuoruuessa.
Papallaki oli peppu ko kuiva korppu! "
No sepä kiva.

" Miksi rinkejä (stringejä) käytetään? Nehän vain kerää kakkaa
jos jättää huonosti pyyhkimättä.."
: DDDD


 I ♥ GRANNY.



Lopuksi lätkäsen kuvia.











Ps. Voittako uskoa, että löysin tuon takin Elialle kirppikseltä. 2e.



Minun mummi on tehty teräksestä.
MISTÄ ON TEIJÄN MUMMUT TEHTY?

16 kommenttia:

Elli kirjoitti...

Ihana mummi! :DD

En mina nyt mittaan muuta ossaa sanoa ku etta aivan mahtava tati! :D

Ouss kirjoitti...

Mummilta tullee aina mitä mahtavinta settiä! Haha. Kerran se kerto jostaki sen naapurista..

"Ja sitte se kuoli.. enkä mie sitä sen jälkee nähny.. " NO ELÄ! :DDDDDD

s u v i :) kirjoitti...

Ihana mummi tosiaan :) ♥ Vauhtia riittää.

Mun (vielä vähän vanhempi) mummo asuu Kajaanissa, viimeks ollaan nähty v. 2003. Sairastaa Alzheimeria. Voi kun vielä joskus näkisin ♥

Oli meiänki mummolla aikoinaan hyviä kommentteja, Kauniit & rohkeat ku meni telkkarista ja jotkut siinä suuteloi, nii mummo oikeen äkäsenä tokas "KATTOKAA NYT! NE S-Y-Ö TOISENSA!" :DDD

Ouss kirjoitti...

:DDD Vai että syövät!

Meilä on mummin kans tosi läheiset välit. Parin päivän välein soitellaan ja yhen kerran mummi soitti mulle et: " No missä sitä ollaan oltu ku ei oo mittää kuulunu.." ja oltiin puhuttu edellisenä päivänä :D

Lissu kirjoitti...

haha viiminen kuva ¨äitiii, haravoi ITTE!¨ :D

Janska kirjoitti...

mummis on kyllä ihan paras!

Janska kirjoitti...

ja tuo elekun takki!! oih hams

Ouss kirjoitti...

Lissu: No jätkällä palijoa kiinnostanu meijän pihasiivous :D

Janska: Nii onki <3 Ja vitsi että oli hyvä tuuri että löyty kirppikseltä tuo takki, olin ettiny aikasemmin samanlaista takkia ja hintaa oli yli 30e. :))

Anonyymi kirjoitti...

Ihana takki pojulla ja huippu emäntä toi sun mummis :D

Ouss kirjoitti...

Eikolekki! <3

Anonyymi kirjoitti...

Aivan loistava blogi:D
Onkhan sinut vejetty kielestä tähän maailmaan,ku sen verta hyvät jutut XD

Ouss kirjoitti...

;DDDDDD

Itteasiassa minä olen syntyny keisarinleikkauksella. Pienenä luulin että olen jotenkin erikoinen ja kuninkaallinen lapsi ku muut on syntyny sektiolla ja mie KEISARINleikkauksella. Aattelin vielä että kun minä olin syntyny minua kanneltiin punasella samettityynyllä ja mulla oli kruunu! :DDDDDDDDDDD REVI SIITTÄ!

Hannah kirjoitti...

Jaahas jaahas, oliko neitiseni perjantaina koulussa, ku näytit ajavan Kaakkurissa vastaan :)

Ouss kirjoitti...

No en ollu koulussa en! Ohhoh. Ollaampa sielä oltu tarkkoina! Olin pyytäny vapaaksi ja olin Oyssiin varmaankin ajelemassa katsomaan mun isää ennen häne polvileikkausta :)) Joten ihan rehellinen "lintsaus" luvan kanssa! :D

meemu kirjoitti...

Mummit on parhaita :)!

Rilla, kirjoitti...

No voihan herrrttaasta kun on herttanen mummi! <3