9/23/2010

Kiitos ja kumarrus!




Kiitos Elli ( Aina Ilona ) ja Suvilta ( This is our story )
Sain tunnustuksen joku aika sitten, mutta minä en ole yksinkertaisesti
kerinnyt siittä kiitteleen ja kirjoittamaan!

Tämä tunnustus tulisi antaa seitsemälle blogille. 
Mutta eikö poikkeus vahvista sääntöä? Joten annan tämän "vain" viielle.

Ihania kuvia. Elämänmakuisia tekstejä.
Siis voe että Elli! Huvitun aina juttuistasi näin! T-I-R-S-K.

Tykkäänkö ees tyvären tyylistä! 

Saanko anteeksi Suvi ko rakastan käyä kyylimäsä? ;)

Uusi tuttavuus, mutta koukutuin!
Makiat kuvat ja rehelliset tekstit.
Tykkäääääääään!!


Tähän tunnustukseen kuuluu että kirjotat lopuksi 
seittemän tottuutta itestäsi. Laitoin viisi ;D

1. Olen ihan hirviä rönttä-Leena.
Käyn usein kaupassakin Pekan paskanen paita päällä ja reikäsissä verkkareisa.

2. Rakastan olla alasti.
Mm. Naapuri on nähnyt mut alasti. Olin raskaana ja tanssin keskellä olkkaria muistaakseni Opposites Attract-biisin (Paula Abdul) tahtiin. Nii eiköhän se naapurin äijä päättäny just sillo ajella nurmikkoa ja mulla oli sälekaihtimet auki. Tanssityyli oli vapaa, ja näytin lähinnä hikoilevalta, vaalianpunaselta norsulta. Tein myöskin moonwalkkia. BEAT THAT!

Myöskin olen käynyt öisin jääkaapilla munasilteen. Sitte kesken kaiken muistanu että MEILÄHÄN ON ALIVUOKRALAINEN (miehen veli). Yritäppä siinä verhota tätä kokovartalonahkapukua johonki surkiaan keittiöliinaan?! Ei onnistu ei.

3. Inhoan jäätelöä.
Son niin helevetin kylymää!? Tervetuloa BRAINFREEZE.

4. Haluan koiravauvan.
Mauri Mäyräkoiranpoikanen jätti sen verran syvät pelot eroahistuksesta, että tämä haave jää haluamis-asteelle. Eikä minulla olisi aikaa kouluttaa, joten Lotta saat nyt olla ainut ♥

5. Laitan tatskan. 
Itseasiassa kaksi. Niistä lisää myöhemmin.


MIKÄS TÄHÄN SOPIVEMPAA KO..





7 kommenttia:

s u v i :) kirjoitti...

Voi sua ihanaa, kiitos tunnustuksesta! (Sä oot aiemmin antanu tän ihan saman jo mulle, mut ei mua haittaa! ;D) Ja saat anteeks, tän kerran, et käyt kyylimässä ♥

Ouss kirjoitti...

Oonko antannu! No ei niitä lasketa! No mie annan niile joita sillä hetkellä seuraan tiiviisti, joten olet selevästi pysytellyt listoilla! :DDD

Elli kirjoitti...

Kiitos kovasti tunnustuksesta. Jatan nyt laittamatta uuvestaan tuonne blogiin kun enhan nyt millaan keksi seittemaan UUTTA juttua itesta! :D

Tulleeko sulle muka brain freeze? Meikalle ihan outo kasite, Australiassa ihmettelivat ku en tienny yhtaan mista puhuivat. Ilmeisesti lapsena tullu syotya sen verran usia kilo lunta etta kaikki kylymareseptorit suusta tuhoutunu :D

Ouss kirjoitti...

No siis oon kuullu tämmösestä :DD
Mut lähinnä mua inhottaa ku hampaita jäätää (joojoo, meen pesseen hampaita) :DDD

s u v i :) kirjoitti...

Sulle olis tunnustusta mun blogissa :D

kape kirjoitti...

kiitos kaunis! <3

Ouss kirjoitti...

Suvi: :)) TÄNKSJUU !!! Suppper onnellisuus.

Kape: Sinä olla hyvä. Ansaittu tunnustus. Olen mielissäni että löysin blogin jossa ei turhia lulluteta. :D