6/16/2010

Sata.

1. Joudun usein miettimään että minkä ikäinen olen.
2. Olen unohtanut omat syntymäpäiväni ja ihmetellyt kun olen saanut onnitteluviestejä.
3. Olen ollut kohta 5-vuotta yhesä mieheni kanssa.
4. Kärsin kroonisesta vauvakuumeesta.
5. Rakastan ja suojelen perhettäni viimiseen hengenvetoon.
6. Minulla on viis parasta ystävää.
7. Joista yksi on mieheni veli.
8. Kaivan nokkaa..
9. erittäin paljon..
10. ..kaivoin nokkaani myöskin synnärillä supistusten välissä.
(Kolme päivää sielä oltiiki ennekö poika synty, että ei ihme että tästä on todistusaineistoa videolla)
11. Haluan kolme lasta..
12. kaksi poikaa ja tytön.
13. Olen ollut hyvin ruma lapsena. Paitti tietenni mummin mielestä olin kaunis. Sitä mielipijettä ei lasketa.
14. En osaa edelleenkään lausua flanellipaita. "FALANELLI".
15. Minulla on ollut kolme kertaa permis ala-asteella.
16. Lapsena valehtelin pikkusiskolleni että hänet on adoptoitu..
17. jonka jälkeen vein postilaatikkoon itse tekemäni kortin jossa oli Sonjalle viesti "oikealta perheeltä" ;DD Meikä ollu kunnon ääswipe.
18. Lapsena opetin myös pikkusiskolleni kuinka varastetaan kaupasta koiranruokaa. Kielsin että muuta ei saa varastaa..
19. .. koska sehän olisi suorastaan rikollista touhua! :D
20. Rakastan koiria, ja kaikkea niihin liittyvää.
21. Paitsi nuorempana ajattelin kuinka hirveän näkösiä sakemannit ja mäyräkoirat ovat.. Vannoin etten koskaan ota moisia rotuja.
22. Myöhemmin hankin molemmat.
23. Tulen paremmin toimeen miesten kanssa..
24. ..koska akat ei jostain syystä pijä minusta?
25. .. tai sitten minä en pijä niistä. Jompsiskumpsis.
26. Esitän useasti tyhmempää kun mitä oikeasti olen..
27. Olen kuitenkin aika viksu. Son kuulkaas iha testattu! Keskimääräistä älykkäämpi.
That´s right, luit oikein. Dumbass!
28. En jaksa enää tuhlata aikaani turhaan draamaan, hyvästi turhat ihmissuhesotkut.
Elämäni on täynnä ihmisiä jotka minulle merkitsevät paljon. Kiitos siitä.
29. Olen kotoisin Sodankylästä.
30. Olen ylpeä siittä että olen LAPISTA.
31. ..vaikkakin tuo Oulunmurre on tarttunut tiukkaan.
32. Olen isin tyttö!
33. En pysty katsomaan kauhuelokuvia, I´m such a wuss.
34. En pysty nukkumaan jos peitto on niin että pussilakanan päädyssä oleva aukko on minuun päin.
35.  Pekalla menee hermot kun joka ilta tarkistelen miten päin peitot on.
Ennen tarkistusta, en voi nukkua. Sry beibs!
36. Lapset menevät elokuussa päiväkotiin. Kotona oleminen on ohitse.
37. Rrrrrrakastan kenkiä, haalin niitä jokaisen tilaisuuen tullen..
38. .. mut en ymmärrä naisia jokka keräilee laukkuja? WTF? LAUKKUJA?!
Mulle nyt on se ja sama minkä värisessä kaupan muovipussissa meikän rytkyt kulukee mukana ;DD Eivais.
39. Vihaan epäsiisteyttä.
40. Se alkaa ahdistamaan helposti.
41. Siivoan päivittäin ja PALJON.
42. Haluaisin elää ekologisemmin..
43. .. ostan n.95% vaatteistani käytettynä, myös lapsille.
44. Minulla on paljon pahoja tapoja..
45. .. kirvaan ko turjan lappalainen..
46. puren kynsiäni..
47. ja haisen paskalle.
48. Tunnistan epäaidon ihmisen heti..
49.  vihaan sellaisia ihmisiä.
50. Myöskin tekopyhyys saa mun niskakarvat rusetille.
51. Olen vuokraemäntä..
52. koska Pekan pikkuveli asuu meillä alivuokralaisena! ;D
53. Minulla on miehen lantio.
54. Napani näyttää koiran persereijältä.
55. Kehun sillä kuinka olen lukenu 5vuotta ranskaa..
56. en oikeasti enää muista muista muutakö BONJOUR ja senki englanniksi.
57. Olen 169cm pätkä.
58. Olen lyhin sisaruksistani, vaikkakin vanhin.
(Nuorin pikkusisko on vaatimattomat 180cm.. Mulla ei oo mitää pituuskompleksia..)
59.  Minulla ei ole kärsivällisyyttä. Kaikki-tänne-heti-nyt.
60.  Olen lentänyt yläasteella luokasta kun lakkasin varpaankynsiäni takarivissä, juuri ennen koetta.Onkohan yllätys että kyseinen aine oli ranska.
61.  Vihaan toista nimeäni. Tanja ELISA.
62.  En myöskään tykkää etunimestäni.
63. Siitä tulee mieleen banaani.. ( Tansku = bansku = banaani )
64. Olen harrastanut tanhua moooooooonta vuotta!

65. Oon myöskin opettanut tanssia yläastelaisille. Muistan vielä, GO LISSU! ;D
66. Olen heppatyttö. "Poikia tullee ja poikia mennee mutta ratsastus forever!" ;DD
67. .. siksi en syö meetvurstia.
68. Katon harvemmin elokuvia..
69. ..koska en jaksa keskittyä niihin. Lievä adhd vissiinki?
70. Harvat vauvat ovat mielestäni söpöjä.

71. En kuulu enää kirkkoon.
72. Mielestäni ihmiset jotka syövät keksejä ovat köyhiä..
73. ..koska selvästikkään heillä ei ole varaa munkkeihin.
74. Olen läheisriippuvainen, en viihdy yksin. YHTÄÄN.
75. Parin vuoden välein värjään tukkani vaaleaksi..
76. kyllästyn siihen sit aika nopeasti.
77. Kuuntelen enimmäkseen räp,hiphop,rnb mussiikkia.
78. Vihaan tekno-jumputi-pumputi-karvanoppa-jytää.
79. En voi sietää seuraavia bändejä kuten Metallica..
80. U2..
81. Red Hot Chili Peppersiä.
82.  Enkä tykkää yhtään hevistä.
84.  En tykkää istua autossa pitkiä matkoja.
85. En oikeastaan tykkää edes ajaa autoa.
86. Olen lihonut 5vuoden aikana 16kiloa. Nise, sanon.
87. Nuista kiloista varmaan jotain 10 roikkuu leuan alla. :(
88. En käytä sukkia. Edes talvisin. Norsunnahkaiset jalkani eivät palellu.
89. Tupakoin.
90. Vihaan imuroimista. No kuka nyt ei vihais..
91. En tykkää sipseistä enkä karkeista..
92. ..paitti juustonaksuista, vaikka ne haisee Pekan sukille.
93. Mulla on kolme sisarusta, kaksi asuu Norjassa.
94. Jos olisin eläin niin olisin varmaankin laama.. ko sylijen.
95. Olen koukussa facebuukkiin.
96. Olen kyylä.
97. Näytän hirveältä ilman meikkiä.
98. Mottoni vois olla : Screw you, I´m hilarious! ;D
99. Himoan kuivaalihhaa!
100. Meijän auton katolla on suksiboksi.

20 kommenttia:

Minttu kirjoitti...

Hyvänmielen lista =) Pisti hymyilemään

Anonyymi kirjoitti...

Mites sitä koiranruokaa sitte varastetaan oikea oppisesti?? :D Kerro!!!

Elli kirjoitti...

Hauskoja juttuja.

Mulla tuli semmonen olo (viela enemman siis!) etta taijat olla aika hyva tytsy! :)

reisku kirjoitti...

Nyt tähän on jo pakko puuttua!!!!!
Sää oot ihan hillittömän hauska nainen!!!!

XD

hehe kirjoitti...

Oot ihana :-) Ootko muuten minkä ikänen ? Ihanku oisin jostain täältä joskus lukenu että syntyny -87 ? Jos näin on, niin oot kyllä ikäsekses tosi fiksu ja aikuismainen, ainakin mitä sun juttuja täältä oon lukenu, kun enhän sua tunne :-D Monet sun ikäset vielä opiskelee, eikä niillä oo perhettä yms.. Oot onnellinen :-)
Terveisin 17 vuotias joka haluais olla hieman isompana niinkun sä :-D

Ouss kirjoitti...

Minttu: No hei kiitti! :)

Elli: Näin on;)

Reisku: No siis itte olen sammaa mieltä! ;DD ..tälleen tosi vaatimattomasti.. ;DDD

Hehe: No apua :D Miekö aikuismainen!? :D Hhah. Kiitos päivän huumoripläjäyksestä! Siis kyllähän mie tarvittaessa osaan olla fiksustikki, mutta yleensä päivät kuluu ylettömässä perseilyssä :DDDDD HHhaha.

Anonyymi kirjoitti...

Sun blogi on ehkä huikein ikinä! Tykkään ihan hullun paljon lukee tätä ja aina ootan uutta tekstii :-D Mulla on ihan sama tuo pussilakanajuttu, kun pienenä opetettiin että sinne saattaa tukehtuu niin eihän sitä voi väärinpäin jättää herranen aika :D ja ennen ei nukuta ku peitot on kunnolla! x)
Jatka samaan malliin, ja ihanaa kesää teille sinne! :')

hehe kirjoitti...

Tarkotin siis aikuismaisella sitä että sulla on jo lapsia, pitkä parisuhde yms :-)

Ouss kirjoitti...

Niin joo! no jos nuin aattelee niin tottakai :) Hui.. sitä on jo kohta kolme vuotta ollu naimisissakin! En olis iha 17vuotiaana kuvitellu että mulla olis jo kaksi lasta ja aviomies kuuen vuojen sisään :D

Ouss kirjoitti...

Anon:

Suurkiitokset viestistäsi, päivän piristys! :)

Ihana juttu että mun postauksia ootellaan!

Lissu kirjoitti...

paras liikuntatunti yläasteella :D

Anonyymi kirjoitti...

Mulla sama pussilakanhomma :D

Mitä meinaat tehä elokuussa, kun kakarat menee hoitoon?

-Kiira

Anonyymi kirjoitti...

Huippu blogi! :D Saako kysyä mitä aiot syksyllä?

Hei, ja lisää meikkijuttuja! :)

Ouss kirjoitti...

Lissu:

Muistan aina ko aattelin ennen tunnin alkua, että vittu jos kukkaan ei tajua.. sitte luotin siihe että NOOOH, KYLLÄ LISSU OSSAA!! ;DDDD

Kiira:

Mie luultavasti menen töihin, kun ei ole varaa tällä hetkellä opintotuelle jäädä. :)

Anon:

VADABÄNG TÄNKS!! :)
Nii, elikkä töitä töitä edessä!
Meikkijuttuja.. no..öö.. emmie oikein tiie. Ku mie teen meikin yleensä aina samalla tavalla, eri sävyillä leikkien ;D Enkä osaa esimerkiksi neuvoa mitään mahdollisimman luonnollista lookkia. Kun ite aina väännän sellaset pakkelit aina lärviin ettei passaa kumartua et naama ei tipu :DDD

Ouss kirjoitti...

Lissu:

Muistan aina ko aattelin ennen tunnin alkua, että vittu jos kukkaan ei tajua.. sitte luotin siihe että NOOOH, KYLLÄ LISSU OSSAA!! ;DDDD

Kiira:

Mie luultavasti menen töihin, kun ei ole varaa tällä hetkellä opintotuelle jäädä. :)

Anon:

VADABÄNG TÄNKS!! :)
Nii, elikkä töitä töitä edessä!
Meikkijuttuja.. no..öö.. emmie oikein tiie. Ku mie teen meikin yleensä aina samalla tavalla, eri sävyillä leikkien ;D Enkä osaa esimerkiksi neuvoa mitään mahdollisimman luonnollista lookkia. Kun ite aina väännän sellaset pakkelit aina lärviin ettei passaa kumartua et naama ei tipu :DDD

Anonyymi kirjoitti...

Hauskoja juttuja sulla. Ollaan varmaan aika samanlaisia huumorin kannalta, mullakin pitää pakkeloija aina kilo naamaan ku näytän kummitukselta ilman :) ja kaikki huulipunia myötenhän pittää meikata XD Oispa kiva tutustua suhun, mullaki on kohta 6v poika ja yks koiraki :D vaikutat niin samantyyppiseltä ku mä. siksi aina pakko lukea sun blogia! Go girl!

Ouss kirjoitti...

Anon:

No ite en käytä huulipunia ku teen niin tumman silmämeikin. Nuden värisiä huulikiiltoja kyllä! :)

Ja kiitoksia tästä kommentista, olenhan aika retee kaveri.. ;DDDD

Anonyymi kirjoitti...

siis eksyin tänne sun blogiis jostain ihan ihmekautta, mut nyt ku tätä rupesin lukemaan ni en pääse tästä irti :D vaikutat ihan mielettömän hauskalta ja nauran täällä ääneen :D ihana!! mikähän toiki "paitsi juuksonaksuista, vaikka ne haisee ihan pekan sukille" ja paljon muuta :D niin aidon olonen ihminen olet:) wautsi!
t. martina

Ouss kirjoitti...

No vautsi itelles - ko tuommosen kommentin laitoit! Voen tavata nyt hyvillä mielin nukkuPekan! :)))

Palaahan takasin lukemaan ja jätä viestiä itestäs! :)

Elli kirjoitti...

...onkohan tuo Aitolehti? Mietippa ku oliski!