5/04/2010

Mennyttä viikkoa kuvin.




Meilä on netti reistaillu iha hirveesti jottenka postausten
suhteen ollu hilijasta. Nyt sain läppärin ja mokkulan käyttöön
niin vetasen tähän kuvia menneeltä viikolta.
Iliman sen kummempia tekstejä.









Tein Terhille pienen kakun ja huomasin sitte ennen koristelua
että Elia imeskellee sormiansa siinä kakun vieressä.
Syykin selvisi. ;D


Valamista.




Tämän viikon tekemiset muistutukseksi jääkaapin
oveen. Lastentapahtuma ja ZUMBA! ;D


Vaunulenkiltä.

Jaksettiin kylille asti!
 (No okkei, soitto Pekalle "Ai lav juu,
TUUKKO HAKKEEN?!" ) Ja päästiin autolla takasin kotio.
;D Ens kerralla jaksetaan takasinki!




Minä ja Nella <3


Ee sole ihime että vauvattaa ;D




Vapun syöminkejä.

Aww! Kaverikuva :)

Terhin vapun loppu.
SIIS ITTEHÄ OLIN KUNNOSA ;D


Tässäpä näitä.
Vappukuvia lapsista on kyllä olemassa, mutta (as usual)
en löytäny kameraa juuri kun pitäisi niitä koneelle latailla.
Jottenka ne nyt sit jäi..

Paitovei.
Meijän "pikku"jätkä ryömii!
Itteasiassa ryömii unissaankin. Tällä hetkellä Nooan otassa
hillitön kuhumu ku jätkä päätti aamulla lähtä mun kainalosta
seikkaileen ja pätkähti sängyltä lattialle :(

4 kommenttia:

Minttu kirjoitti...

Nuo sormenjälet on ihan parhaat =D

Ouss kirjoitti...

Nii onki! Soli vielä niin paha ku Elia kattoo mua sillee " Mä mitää oo teheny.. " ja sormenjälet kakussa tojisteena ;D

Anonyymi kirjoitti...

Mitäs tuossa sun kakussa on "täytteenä"? Ja oli muuten aika herkullisen näkösiä mansikoita :)

Ouss kirjoitti...

No siis mie pistin siihen vaniljarahkaa ensiks ja sit päälle mangososetta (lasten hedelmäpilteistä ;D) Mut oli hyvä!