4/15/2010

Tänään..




.. minun vauva on 6kk.



MORO! 

Tiesittekö että moon aika supervauva?
Oon viijen kuukauen iästä vetäny maitoni
itte,selällään maaten ja pullosta itte kiinni pitäen.
Ärsyttää tuo äiskä ku se väkisin yrittää minua
syöttää, vaikka HYVIN ONNISTUU ILMAN
APUAKIN! Jatkuvasti saa sitäki rutjaketta
olla ojentamassa.. mullahan on kuitenki kaks
sapelihammasta joilla pistän naaman kun naaman
tuskalliseen irveeseen! ;D

Haluaisin kovasti jo liikkeelle, (et voisin
paukuttaan isoveljen päähän vähän järkiä) mutta
koska oon vähän pontso(ainaki muut niin väittää)
niin se tekee musta vähän kömpelön. Mun 
mielestä ei se vararasva (esim.polvissa) ole 
haitaksi! ENPÄHÄN NÄLÄKÄÄN KUOLE!

Itehä oon jo sitä mieltä että oon jo tarpeeks
vanha saamaan viikkorahaa, ku kerta oon 
tarpeeks vanaha saamaan ARESTIAKI!

Nimimerkillä: Juuri 5vuotta kotiarestia 
hankkinut.. 

ÄITIN HUOMIO: Nooa puras.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana kuva! Oot niin kaunis ja Nooa myös! Teissä on Nooan kans niin paljon samaa näköä! :)

Ouss kirjoitti...

Nii mie olen kuullu että Nooan enempi minun näkönen! Silmät on yhtä pallot ku mulla, vaikka sinisyys tuli iskältä ;)

Kehen tuo Elekku lie tullut? Postimieheenkö..

s u v i :) kirjoitti...

Ihana! :D ♥