3/15/2010

Monday,Monday,Monday.




  Nooa 5kk <3
Kuvan näpsäsin tänään ku jätin jätkän makoileen 
Elkun vieree lattialle ja käväsin mutkan keittiössä.
En ole vielä selvittäny että miten se oikein sai
ittensä pungettua jo melekei sohovan alle? :D
Nimittäin kovasti poika yrittää jo ryömiä!
Ehkä parempi veikkaus olisi pyöriminen..
( ku ei tuo viltti ole edes rytyssä,mikä varmasti
etiäppäin potkimisesta menis ryttyyn.. )
 Tiedän. Oon itte Sherlok.

// Myöh. Edit. Nooalle ilmestyi toinen pieni hampi! //


 Tuhulausta.
Kärkkäinen on joskus oikia aarreaitta.
Olen himoinnu nuita Villan lyhtyjä ja nytkö
olivat alennuksessa hintaa jäi 4e!

Toinen himotuskohde on ollu kaikki puiset,
afrikkahenkiset koristeet. En ole koskaan 
jotenki raskinu alkaa keräileen niitä.. mutta
ko oli Pekan tilipäivä nii pistin elämän risaseksi
ja tuhlasin 14,90e! ;D

Kolmannen himotuskohteen sain päähäni 
tuolla samaisella ostoskierroksella.
Valaisinosastolla äkkäsin sellaisen mustan,
ja mielettömän hienon pöytälampun.
Sopisi olohuoneeseen tai sitten yöpöyille..
Hinta oli (ainakin mun mielestä) tosi suolanen..
85e ja ku mie haluisin niitä vielä kaks!
Pekka ei ainakaan heti tyrmänny sitä,
joten pari poikien iltaa ja lamput ois tienattu? :D


Ahh. Kevät.
Älkööt järkyttykö. Se olen vain minä.
Kyllä, koko "komeuessa" ja au natural..
KAIKKINE PISAMINEEN.
" NO MORO AURINKO! "-täällä tuhat 
teerenpaskaa tuli morjestaan.
Ei tarvi ku verhoja raottaa nii pisamat
alakaa hyppii silimille..kirjaimellisesti.

Että näin.

Nii ja tieten loppuun kuunteluja.
Lady Gaga feat. Beyonce - Telephone.
(En laittanut sitä musiikkiviteota ku se on 9min. pitkä)

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No eihä sulla oo ku muutama pisama:D:D Pisamat o söpöjä.

Jenna

Ouss kirjoitti...

nojjooo.. "muutama" :D

Elli kirjoitti...

Ihanat pisamat! :)

Anonyymi kirjoitti...

mä oon kateelliinen sun pisamoista.mäki haluaisin<3 ne on ihanan persoonallisia!

emilie kirjoitti...

Minullekin pisamia!

Anonyymi kirjoitti...

Hei kuule, noi pisamat ei oo vielä mitään. Mulla tulee kans HETI posket + otta täyteen pisamia kun aurinko ees vähän näkyy. Siihen lisäksi nää järkyttävät finnit mitä nyt on raskauden myötä naama täynnä niin avot, hyvältä näyttää..
Raivostuttavaa, mulla ei IKINÄ ole ollu finnejä, niin nyt on ihan hirveesti. samperin masuasukki, se kiusaa mua jo nyt :P

-Kiira

Ouss kirjoitti...

Minun mielestä on vain mukavaa että muillakin on näitä pisamaisia ongelmia ;DD