3/17/2010

Jottahi kampetta.



Kerrankin. 
Minen ikinä ostele itelleni mitään UUSIA 
vaatteita. Mun vaateostot jää yleensä tuonne
huuto.netin puolelle josta yleensä tulee hankittua
vain mekkoja.

Nyt eksyin H&M:n sivuille ja sieltä löyty vaikka
ja mitä! Ei ehkä just tähän kevääseen, mutta
hällä väliä. 

Tuo hame on jottain nii ihanaa!
Tuo kuvakulma vähän huijaa, mutta
siis sen muoto on täysin pallo! 
Kaunis ja vähän erikoinen.

Paitakin mahtu, ku yleensä pitää ottaa
monta kokoa suurempia paitoja että
napit menee siististi kiinni rinnuksesta.
Harmikseni olen huomannu että yleensä 
kaikki 38-40 paitakoot on tehty TÄYSIN 
tissittömille ihmisille. : / 
Yrittäppä siinä ahtautua, näyttämättä
halvalta tursakkeelta.


Mun lempparit.
Kevyt neule ja revityt farkut.
Pekan kommentti: "Voi vittu menit sitte ostaan
rikkinäiset farkut?! Olisin minä voinu sulle
repiä semmoset ilimaseksi.."  
Miehet.

Tuo neule on myös kiva ku sitä voi pitää
monilla tavoin. Vyön kanssa passaa
myös. Näitä haalin jatkossa lisää.

Fake fur.
Jumalauta pietän tiukasti kiinni tästä.
Kuulin että Pekan suvussa on hauattu
kaikki turkikset (ja niitten tapaiset) takapihalle.
Päätin, että jokkainen kettutyttö saapi selekäänsä
sitä yrittäessään. Nii kerta.

8 kommenttia:

Elli kirjoitti...

Iiiihana tuo hame! Minaki haluan! Taalla meijan peralla vaan ei taija olla H&M:n verkkokauppaa ollenkaan. Taytynee menna heti varmistaa, josko olisinki vaarassa.

Lissu kirjoitti...

mulla on kans tuo ihana neule marjapuuron värisenä, se on aivan huippu töissä ku on kylymä.

oon muuten kans huomannu että kaikki vaatteet on tehty tissittömille ihimisille ja teenki nykyään aika paljon ite mekkoni. Kannattee kokkeilla, kankaat ei maksa paljoa ja kirjastosta saa peruskaavoja joita sitten muokkaa itelle sopivivaksi :)

Ouss kirjoitti...

TEET ITTE MEKKOS?!
Et näe minua nytte mutta olemattomat kulumakarvani pomppasivat metrillä ylöspäin (eiväkkä silti yllä ees puoleenvälliin ottaa ;DDD )

Siis tiiäkkö, meikä on iha onneton tekeen YHTÄÄN MITÄÄN.Mää nauroinki ku mun piti lahkeita lyhentää joistaki housuista nii piti huutaa kesken kaiken Pekalle että: "tuu laittaan tämä, mikä tämä on.. täällä ompelukonneesa.. siis tämä lankajuttu tuolta alhaalta.. ALALANKA!! TUU LAITTAA ALALANKA TAKASIN! " Sitten tyytyväisenä myhäilin kun muistin miksi sitä kutsuttiin samalla ku Pekka asensi sen langan sinne :DDDD

Meijän perheessä ompelut hoitaa Pekka. Piste :D

Ouss kirjoitti...

Lissu meikä vahingosa hylykäsin sun kommentin! Mutta kerkesin lukia sen kuiten! :D

Ooi mitä löytöjä teetkään! Mieki haluisin tehä omat mekkoni.. valitettavasti taijot/kärsivällisyys ei riittäisi siihen.

Olispa sellane kone, mihi syötetää vaa kangas ja ja sit piirretään malli ja se ryykäsee pihalle uuen mekon tuostanuinvain! :DD

Ballohedi kirjoitti...

:D

Ballohedi kirjoitti...

Itse asiassa oon kuullu juttuja et toi paha pihalle hautaaja haaveilee tosta samasta takista:P

Anonyymi kirjoitti...

Hei,

Mistä soot noi farkut löytäny, ne oli aika päheet =)

- Laalaa

Ouss kirjoitti...

Sieltä H&M ale-puolelta löyty!
Tykkään ittekki mutta tietenni heti ekana päivänä ne repes persuksista ;D HMPH. Tiiä sitten että oliko vika minun ahterissa, vai niisä farkuissa. Veikkaan vähä molempia..