1/27/2010

Keskiviikon lautanen2.



Sitrusbroileri ja pähkinäcouscous

4 kommenttia:

Minttu kirjoitti...

Löysin blogiisi tuolta äiti kuudelle -blogista ja tovin luettuani liityin lukijakuntaasi. Tää kommentti on oikeestaan tohon edelliseen postaukseen,mut menköön. Mulla on ton päästötodistuksen kanssa vähän sama tilanne. Oon nyt sit saanut sen 4. tokarin tästä äitiydestä. ja jos vielä kokeilis sen 5. ennen elämää muualla. Kyllä sitä ehtii,vaikka mittari raksuttaa 30+.

Ouss kirjoitti...

Kiva saada uus lukija! :)

Ohoh! Neljä lasta, voin kuvitella sitä hulinaa! Välillä meillä tuntuu meno olevan ku sirkuksessa.. vaikka talossa "vain" taapero ja pieni vauva ;D Mukaan mahtuu tieten yks hoivaviettinen sakemanniki ;D

Laura kirjoitti...

hellouu!

Mä oon salaa lueskellu sun juttuja jo pitemmän aikaa! Oon ihastellu sun sisustusjuttuja ja just näitä ruokia! :))

Siis galleriasta sut joskus bongasin ja oon sit käyny aina sillon tällön täällä sun blogissaki,heh :)

On päivän kohokohta tälle mammalle jos sä oot päivittäny sun blogia! usko tai älä ;)

Toivottavasti ei haittaa et tällane randomi lueskelee sun kirjotuksia :)

Ouss kirjoitti...

Laura:

Illan piristysviestin tarjosit!
Eikä minnuu haittaa! Onhan se kiva että kiinnostaa muillaki lukia etten mie vain ittelleni kirjottele.. :D